خدمت به مردم بهترین اقدام در راستای پاسداشت خون شهداست\

خدمت به مردم بهترین اقدام در راستای پاسداشت خون شهداست

  • کد خبر: 214011
  • چاپ
  • انتشار: 05 مهر 1397 - 11:19

استنادنیوز؛مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران گفت: خدمت به مردم و تلاش برای رفع مشکلات آنها بهترین اقدام در راستای پاسداشت خون شهدا است

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مازندران ، " جعفر احمدپور " در چهاردهمین یادواره شهدای شرکت گاز استان با اشاره به لزوم پاسداشت خون پاک شهیدان انقلاب اسلامی ایران، عنوان کرد: با خدمت به مردم و پاسداست خانواده شهدا می توانیم نسبت به خون شهدا ادای دین کنیم و این مهم باید مورد توجه تمامی مدیران و کارکنان قرار گیرد.

وی تصریح داشت: اگر جانفشانی و از خودگذشتگی رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس نبود، چه بسا دشمن به اهداف شوم خود دست می‎یافت.

احمدپور ، لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ و حراست از آرمان‌های شهدا را یک تکلیف و وظیفه همگانی عنوان و اظهارکرد: باید در این زمینه تلاش کرده و جامعه را به سمت آرمان‌های شهداء سوق دهیم.

وی عنوان کرد: امروزه اگر رشادت‌ها و جان فشانی‌های شهدا و ایثارگران به خوبی برای قشرهای مختلف جامعه بیان و معرفی گردد و به قالب‌های کلیشه‌ای تبدیل نشود، بیشترین و بهترین نتایج را به همراه دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران برگزاری یادواره‌های شهدا را تجلی راه شهیدان هشت سال دفاع مقدس دانست و بیان کرد:‌ شهدای والامقام در راه حفظ خاک کشور ، ارزش‌ها و آرمان‌های والای آن درس ایثار و ازخودگذشتگی به همگان داده و به الگویی تبدیل شده‌اند که باید تلاش کنیم تا اهداف و آرمان‌های آنها در جامعه نهادینه شود.

وی تداوم راه شهدا را زمینه‌ساز افزایش اقتدار و عظمت هر چه بیشتر کشور دانست و گفت: در حال حاضر اقتدار و امنیت موجود در کشور را مدیون خون شهدای والامقام هستیم که باید تلاش کنیم تا با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مقابل این فداکاری‌ها ادای دین کنیم که برگزاری یاداره‌های شهدا گامی در این راستا به شمار می‌رود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار