حمایت برخی جریان ها از کشف حجاب تاسفبار است\

حمایت برخی جریان ها از کشف حجاب تاسفبار است

  • کد خبر: 219421
  • چاپ
  • انتشار: 24 دی 1400 - 15:33

استناد نیوز - نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان حمایت برخی جریان ها از کشف حجاب و بدپوششی در جامعه را تاسفبار خواند و گفت: ترویج فرهنگ و عفاف سبب مصونیت جامعه می شود.

 مونا معینی - به گزارش استناد نیوز، آیت الله سید رحیم توکل یکشنبه شب در یادواره سرداران، امیران وهزار و۴۸ شهید دوران پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی، شهدای مدافعان حرم ووطن شهرستان آمل، حمایت برخی جریانات از کشف حجاب وبدپوششی درجامعه را تاسف بار خواند، گفت: شهدا در میان ما نیستند، اما راه آن ها بسته نشده است و پیام شهدا برای جامعه امروز پاکی و پاکدامنی و تلاش برای ترویج آن از طریق آگاه کردن جوانان ‏است.

وی افزود: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب باعث مصونیت بخشی به جامعه است و پیام شهدا برای جامعه امروز پاکی و پاکدامنی است.

وی ادامه داد، حجاب و عفاف برای زنان و حیا و پاکی چشم برای مردان راه شهیدان است، در روایات ائمه معصومین (ع) ارزش جوانی که امکانات گناه را در اختیار دارد و از گناه دوری می‌کند برابر اجر شهید ذکر شده است.

نماینده مردم مازندران درمجلس خبرگان رهبری، تصریح کرد: امروز شاهد آن هستیم که کشف حجاب مورد حمایت برخی رسانه‌ها افراد داخلی قرار می‌گیرد و این برای خانواده‌های شهدا بسیار دردناک است و تبعات آن نیز برای سطوح مختلف جامعه غیرقابل پیشگیری وهمانند سیلی که تخریب کننده کل وجز خواهد بود، به دنبال خواهد داشت.

آیت الله توکل، انگیزه شهدا از جانفشانی در راه خدا را حفظ دین و حریم عفاف و حجاب دانست و اظهار کرد: اگر می‌خواهیم خون شهدا را پایمال نکنیم و قدردان آن‌ها باشیم، باید فکری به حال عفاف در جامعه کنیم و با قول نرم و زیبا با جوانان و مردم در این باره سخن بگوییم و آن‌ها را به حقیقت دین آگاه کنیم.

یادشهدا، منحصر به یادواره ها نشود

نماینده مردم مازندران درمجلس خبرگان رهبری همچنین ، با بیان اینکه یاد شهدا در جامعه امروز منحصر به مراسم یادواره شهدا شده است، تصریح کرد: متأسفانه همه متولیان امر دراین بخش به رسالت خود در معرفی و گرامیداشت یاد و راه شهدا به خوبی عمل نمی‌کنند، باید این سرمایه‌ها برای نسل جوان نمایش داده شود.

آیت الله توکل گفت، از شیوه‌هایی که می‌تواند به تعمیق ارزش‌های فرهنگی پرداخت، ترویج سبک زندگی شهداست و به منظور ادامه راه شهدا وظیفه خطیر کنونی ما دشمن‌شناسی، دشمن ستیزی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی با اشاره به اینکه از صدر اسلام تا کنون برای حفظ دین اسلام شهدای زیادی با ایثار جان خود جانفشانی کرده‌اند، خاطرنشان کرد: ما موظف هستیم پرچم برافراشته اسلام و انقلاب اسلامی را برای نسل بعدی حفظ کنیم و لازمه آن آشنا کردن نسل جوان با فرهنگ والای ایثار و شهادت است./مهر



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار