به مددجویان زندان های مازندران کارت صنعتگری داده می شود\

به مددجویان زندان های مازندران کارت صنعتگری داده می شود

  • کد خبر: 2111100762
  • چاپ
  • انتشار: 18 دی 1399 - 18:20

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران از امضای تفاهم نامه برای آموزش صنایع دستی به مددجویان زندان ها خبر داد و گفت: کارت صنعتگری به مددجویان داده می شود.

به گزارش  استناد نیوز و به نقل از خبرگزاری مهر، سیف اله فرزانه از آموزش صنایع‌دستی و هنرهای سنتی به مددجویان زندان‌ها در پی عقد تفاهم‌نامه‌ای فی‌مابین وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور و معاونت اصلاح و تربیت سازمان زندان‌های کشور خبر داد.

وی گفت: این تفاهم‌نامه باهدف فراهم کردن زمینه‌های اشتغال پایدار و جلوگیری از تکرار جرم و بزهکاری مددجویان زندان‌ها منعقدشده است.

وی برنامه‌ریزی برای برگزاری دوره‌های آموزشی، معرفی اساتید و نظارت و ارزشیابی دوره‌های آموزشی را ازجمله تعهدات این وزارتخانه برشمرد و افزود: استانداردهای آموزشی درزمینهٔ فضا، ابزار و وسایل و مواد اولیه و محتوای درسی به گونه ارائه خواهد شد تا با ارتقای سطح کمی و کیفی آموزش‌ها زمینه ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار فراهم شود.

فرزانه از اعطای گواهینامه پایان دوره و کارت صنعتگری به مددجویان زندان‌ها اشاره کرد و یادآور شد: همکاری برای چیدمان و فضاسازی نمایشگاه و فروشگاه آثار مددجویان و همچنین تخصیص غرفه‌های نمایشگاهی به آنان در حیطه اختیارات قانونی از دیگر تعهدات این اداره کل بر اساس این تفاهم‌نامه ملی است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار