تخصیص اعتبار ۳۷۰ میلیون تومان از محل موقوفات برای اطعام دهی محرم\

تخصیص اعتبار ۳۷۰ میلیون تومان از محل موقوفات برای اطعام دهی محرم

  • کد خبر: 2111102357
  • چاپ
  • انتشار: 15 مرداد 1401 - 18:27

رئیس اداره اوقاف و امور  خیریه  شهرستان قائمشهر از تخصیص اعتبار ۳۷۰ میلیون تومانی از محل موقوفات برای اطعام دهی محرم امسال در سطح این شهرستان خبر داد .

 مونا معینی- علی فتحی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار استناد نیوز، افزود : همزمان با دهه نخست ماه محرم امسال ۳۷۰ میلیون تومان از محل موقوفات برای اطعام دهی و روضه خوانی این شهرستان در نظر گرفته شده است.

وی با اعلام اینکه در ایام محرم بصیرت عاشورایی و شمیم حسینی در ۱۸ بقاع متبرکه این شهرستان در حال برگزار شدن است ، گفت : در بقاع متبرکه فضا سازی محرم انجام شده است.

رئیس اداره اوقاف  و  امور  خیریه  شهرستان  قائمشهر ، بیان کرد: به دلیل شرایط کرونایی مراسم عزاداری با رعایت پروتکل های بهداشتی و همچنین اطعام دهی به صورت بیرون بر در حال انجام شدن است.

ثبت چهار وقف جدید در سال جاری

فتحی در ادامه با اشاره به نیت در نظر گرفته شده از سوی واقف زمین مسکونی ، گفت: این ساختمان با نیت کمک به یتیمان، هزینه جاری مسجد اعظم، کمک به دختران و زنان بی بضاعت و کمک هزینه درمانی بیماران؛ وقف شده است.

وی دیگر وقف را مربوط به یک باب واحد آپارتمان به مساحت ۳۴۲ متر اعلام کرد و افزود: دو سوم از اجرای نیت به منظور هزینه محرم و یک سوم هم برای دهه آخر صفر بوده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه  شهرستان  قائمشهر در پایان  دیگر وقف ها را مربوط به یک واحد مسکونی برای ساخت مسجد و یک واحد مسکونی برای ساخت حسینیه اعلام کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار