بازنشستگان در روز تکریم در قائمشهر غریب ماندند / غیبت معنادار برخی مسئولان\

بازنشستگان در روز تکریم در قائمشهر غریب ماندند / غیبت معنادار برخی مسئولان

  • کد خبر: 2111103294
  • چاپ
  • انتشار: 23 تیر 1402 - 20:53

 مراسم روز خانواده و تکریم بازنشستگان در حالی در قائمشهر برگزار شد که غیبت برخی مسئولان در این مراسم نوعی دهن کجی به مو سفیدان شهر محسوب می شد.

به گزارش استناد نیوز، 23 تیرماه بعنوان روز خانواده و تکریم بازنشستگان نامگذاری شده است، به همین مناسبت مراسمی باشکوه توسط کانون بازنشستگان و اداره کل تامین اجتماعی در قائمشهر برای ارج نهادن به 30 سال تلاش در تولید و خدمت به کشور برگزار شد.

کمترین انتظار و پیش پا افتاده ترین مطالبه بازنشستگان در این روز حفظ احترام بود، احترامی که حتی برای یک روز هم برخی مسئولین برای آن ها قائل نشدند.

امروز بازنشستگان در مراسمی که باید تکریم می شدند غریب بودند، به غیر از مدیرکل و مسئولین تامین اجتماعی استان مازندران و مدیریت درمان و کانون بازنشستگان مازندران، هیچ یک از مسئولین استان و شهرستان و نمایندگان مجلس قائمشهر وقعی به موسفیدان شهر ننهادند. هرچند حضور فرماندار قائمشهر در میانه مراسم موجب دلگرمی و قابل تقدیر بود.

انتظار می رفت نمایندگانی که کمتر از 4 سال پیش با رای همین قشر زحمت کشیده بر کرسی نمایندگی تکیه زده اند تا پیگیر مطالبات بازنشستگان باشند، طوری برنامه ریزی نمایند که پیش از سایرین در مراسم حاضر شوند، حتی حضور شهردار قائمشهر و اعضای شورای شهر نیز خالی از لطف نبود، اما پیشکسوتان شهر امروز تنها ماندند.

شاید مواضع شفاف و مطالبابه گری های بازنشستگان موجب غیبت معنا دار مسئولان در این مراسم بود و تنها مسئولانی شهامت شرکت در مراسم را داشتند که عملکرد قابل دفاعی از خود بجای گذاشته اند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار