۴۰ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد قائمشهر اهدا شد\

۴۰ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد قائمشهر اهدا شد

  • کد خبر: 2111103355
  • چاپ
  • انتشار: 28 مرداد 1402 - 11:09

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قائمشهر، گفت: به مناسبت هفته دولت ۴۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت این شهرستان اهدا شد که ارزش هر سری از این جهیزیه ها ۵۰ میلیون تومان است.

 

جمال یعقوبی روز شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار استناد نیوز این اقلام را شامل یخچال، تلویزیون، جاروبرقی، اجاق گاز و ماشین لباسشویی اعلام کرد.

وی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۲ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت این کمیته اهدا شد و همچنین یازده هدیه ازدواج به پسران هر فرد به مبلغ ۱۵ میلیون تومان بلاعوض پرداخت شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان قائمشهر، افزود: در سال گذشته ۱۱۱سری جهیزیه به ارزش ریالی ۳ میلیارد و ۷۳۰ میلیون به نوعروسان تحت پوشش این نهاد اهداء شد.

اشتغال ۶۲۴ نفر از طریق کمیته امداد

یعقوبی با اعلام اینکه در سال گذشته ۵۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان وام اشتغال به مددجویان این شهرستان پرداخت شد، افزود: این میزان اعتبار برای اجرای ۶۲۴ طرح به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد و غیر مددجویان دارای شرایط پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان قائمشهر در پایان با اشاره به اینکه  درصدد هستیم تا امسال این مبلغ را به ۱۰۰ میلیارد تومان افزایش دهیم ، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۹ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در اختیار مددجویان تحت پوشش این شهرستان قرار گرفته است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار