۹ طرح عمرانی و آموزشی در قائمشهر به بهره برداری رسید\
  • در چهارمین روز از هفته دولت؛

۹ طرح عمرانی و آموزشی در قائمشهر به بهره برداری رسید

  • کد خبر: 2111103390
  • چاپ
  • انتشار: 05 شهریور 1402 - 15:52

فرماندار قائمشهر، گفت: در چهارمین روز از هفته دولت ۹ طرح عمرانی و آموزشی با اعتباری بالغ ۳۰ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان در سطح این شهرستان به بهره برداری رسیده است.

 

خبرنگار : مونا معینی

به گزارش استناد نیوز،  جواد مولایی قرا روز یک شنبه با بیان این مطلب، افزود: پروژه بهسازی و آسفالت محور دیوکلاعلیا به کلاگرمحله به طول ۶۰۰ متر و اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

وی گفت:پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی کلاگر محله به کوچکسرا به طول ۸۰۰ متر و هزینه ای باِلغ بر ۹۰۰ میلیون تومان و بهسازی و آسفالت محور خناردرویش آباد به طول یک کیلومتر و اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون  تومان به بهره برداری رسید‌.

فرماندار قائمشهر بیان کرد: در آینده ای نزدیک بودجه ای را برای اجرای طرح هادی در روستای خناردرویش در نظر خواهیم گرفت.

مولایی دیگر طرحی که در چهارمین روز از هفته دولت به بهره برداری رسید را بهسازی و آسفالت محور کاوان آهنگر به طول یک کیلومتر و اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان اعلام کرد و ادامه داد: ساختمان بنیاد شهید در فضایی به مساحت ۸۰۰ متر مربع و در دو طبقه با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

وی با اعلام اینکه ۵۰ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در سطح این شهرستان به بهره برداری رسد که این افتتاحیه به صورت پایلوت در آموزشگاه صنایع خودرو اتوتکنیک برگزار شد ، افزود: این آموزشگاه ها در رشته های مختلف صنعت، کشاورزی، گیاهان آپارتمانی، خدمات، صنایع پوشاک، فرهنگ و هنر و غیره بوده که با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

فرماندار شهرستان قائمشهر در پایان با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از یک سوم اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان را به راه روستائی اختصاص داده ایم، گفت: در هفته دولت شاهد افتتاح آسفالت راه روستائی بوده ایم و  این نهضت در سطح روستاها همچنان ادامه دارد.

افتتاحیه طرح ها با حضور فرماندار قائمشهر و معاون ایشان، بخشدار بخش مرکزی، معاون راهداری استان، مسئولین و اهالی محل برگزار شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار