عملکرد ضعیف بخشدار لاله آباد و گتاب بابل از نظر مخاطبین / دلیل حمایت فرمانداری از این دو بخشدار چیست؟\

عملکرد ضعیف بخشدار لاله آباد و گتاب بابل از نظر مخاطبین / دلیل حمایت فرمانداری از این دو بخشدار چیست؟

  • کد خبر: 2111103505
  • چاپ
  • انتشار: 03 مهر 1402 - 08:51

دو بخشدار بابل که در هفته های اخیر حواشی زیادی در حوزه فعالیت خود داشتند در نظر مخاطبین استناد نیوز نیز ضعیف ترین عملکرد را به نام خود ثبت کرده اند.

استناد نیوز در ماه گذشته و در راستای ارزیابی عملکرد مدیران دولت مردمی سیزدهم اقدام به نظرخواهی از مخاطبین خود در خصوص عملکرد بخشداران شهرستان بابل نمود که نتایح قابل توجهی از آن بدست آمد.

 در این نظرخواهی که یک هزار و 94 نفر از مخاطبین در آن مشارکت نمودند تنها 9.87 درصد به عملکرد دو بخشدار گتاب و لاله آباد رای مثبت دادند، این درحالی است که طی هفته های گذشته حواشی بسیاری در این دو بخش وجود داشته است.

یکی از محور های اساسی اهمیت و ضرورت خدمت به مردم نوع تعامل میان دولتمردان و ملت است و تنها در این صورت است که حمایت حقیقی مردم از دولت محقق خواهد شد، به همین دلیل بود که امام خمینی، مردم را صاحبان اصلی انقلاب می‏ دانست و برای آنان، ارزش و احترام ویژه‏ ای قائل بود و در بیانات مقام معظم رهبری نیز بارها به این موضوع کلیدی و اهمیت خدمت به مردم اشاره شده است.

بنابر شنیده ها این دو بخشدار مورد حمایت قاطع فرماندار بابل قرار دارند و از این منظر حاشیه امنی برای خود می بینند و شکایات و اعلام نارضایتی بخشی از مردم و دهیاران و شوراهای روستا نتوانسته است در این حمایت ها خللی ایجاد نماید. انتظار می رود فرمانداری ویژه شهرستان بابل نسبت به حواشی اخیر و اتفاقات رخ داده در بخش ها با حساسیت بیشتری وارد عمل شده و پاسخگوی مردم به عنوان ولی نعمتان مسئولین باشند.

هرچند این نظرسنجی ممکن است نتواند بیانگر نظر کل مردم شریف شهر بابل باشد اما دلایل این عدم رضایت از عملکرد بالاترین مقام مسئول در بخش های مهم بابل که با مردم سختی کشیده و زحمت کش و ولایت مدار روستایی سر و کار دارند باید ریشه یابی شود که استنادنیوز به سهم خود در آینده نزدیک این موارد را بررسی و تحلیل خواهد نمود.

عملکرد کدام بخشدار شهرستان بابل را بهتر ارزیابی می کنید؟
  • کیان نژاد، بخشدار گتاب
    9.87%
  • علوی، بخشدار لاله آباد
    9.87%
  • باباگل زاده، بخشدار بندپی غربی
    21.39%
  • فضل الله حیدری ، بخشدار مرکزی
    22.85%
  • نصرالهی، بخشدار بابلکنار
    17.09%
  • حیدری ، بخشدار بندپی شرقی
    18.92%



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار