انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه قائمشهر یک پدیده دارد\
  • اختصاصی استناد نیوز؛

انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه قائمشهر یک پدیده دارد

  • کد خبر: 2111103965
  • چاپ
  • انتشار: 14 بهمن 1402 - 17:28

بیست و هفت روز مانده به انتخابات مجلس دوازدهم در یازدهم اسفندماه و تنور انتخابات در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ داغ شده است و جلسات انتخاباتی برخی کاندیداها پرشور برگزار می شود.

به گزارش استناد نیوز، این حوزه انتخابیه دو کرسی نمایندگی در مجلس خواهد داشت که متاسفانه عملکرد نچندان مناسب اغلب نمایندگان ادوار مجلس نتوانستند به درستی آرا و نظرات مردم را نمایندگی نمایند و در حال حاضر با گذر از فضای سرد انتخابات و زیر سوال بردن اصل انتخابات، تغییر وضع موجود در پای صندوق های رای مطالبه می شود.

فارغ از بررسی شرایط نمایندگی و اصلح بودن کاندیداها با بررسی و نگاهی بر فضای انتخاباتی حوزه قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ و حضور مردم و شور و هیجان محفل های کاندیداها می توان دریافت کدام کاندیدا بیشتر از سایرین نظرها را به سمت خود جلب نموده اند.

در این خصوص شاید بتوان عمران عباسی را به عنوان پدیده انتخابات معرفی کرد، عباسی که با کلید واژه «گفتمان عمران» در انتخابات فعالیت دارد درحالی که بسیاری از کاندیداها در برگزاری یک محفل انتخاباتی پرشور با مشکل مواجه هستند روزانه جلسات بسیاری را با حضور اقشار مختلف مردم و در شهرهای مختلف حوزه انتخابیه برگزار می کند و در فاصله 27 روز مانده به انتخابات مجلس دوازدهم از شانس مناسبی برای کسب آرای لازم برای راهیابی به بهارستان برخوردار است.

شاید در ابتدا سبد رای عباسی در جامعه فرهنگیان جستجو می شد اما گفتمان عمران توانسته جای خود را در میان اقشار مختلف باز نماید هرچند تاکنون فضای مجازی و رسانه ای کمتر عرصه فعالیت عمران عباسی و گفتمان عمران در انتخابات بوده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار