یوسفعلی جوانی: عمران عباسی بهترین نماینده تاریخ حوزه انتخابیه می شود / قادیکلایی ها با عباسی هم صدا شدند\
  • اختصاصی استناد نیوز؛

یوسفعلی جوانی: عمران عباسی بهترین نماینده تاریخ حوزه انتخابیه می شود / قادیکلایی ها با عباسی هم صدا شدند

  • کد خبر: 2111104032
  • چاپ
  • انتشار: 08 اسفند 1402 - 12:46

یوسفعلی جوانی کاندیدای محبوب و مورد حمایت قادیکلایی ها در سخنرانی طوفانی خود در حمایت از عمران عباسی کالی، او را بهترین گزینه برای نمایندگی مردم حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ در مجلس دانست.

به گزارش استناد نیوز، یوسفعلی جوانی چهره نام آشنای قائمشهر که در انتخابات دو دوره گذشته مجلس با کسب بیش از 17 هزار رای پدیده انتخابات لقب گرفت و بعد از سالیان اتحاد میان مردم شریف قادیکلا را شکل داده بود، پس از تایید صلاحیت در انتخابات پیش رو، به نفع عمران عباسی کالی از صحنه رقابت های انتخاباتی انصراف داد.

جوانی که به عنوان یک چهره علمی سال ها ریاست مجمع عالی نخبگان را بر عهده داشت و مورد اقبال این قشر نخبه قرار دارد، در سخنرانی طوفانی خود در ستاد عمران عباسی کالی، گفت: به هیچ عنوان قصد انصراف نداشتم اما وقتی دیدم فردی مثل عمران عباسی که هم صداقتش در گفتار و عمل آشکار است و هم شناخت و توانایی و علم برون رفت از مشکلات و کمک به حوزه انتخابیه را دارد، رقابت را جایز ندیدم.

وی در ادامه سخنرانی خود در جمع کثیر هواداران عمران عباسی، گفت: من به شما مردم عزیز و زحمت کش و حوزه انتخابیه قول می دهم عمران عباسی بهترین گزینه برای نمایندگی مجلس است و مانند او نداریم، من به شما قول می دهم عمران عباسی در انتخابات چهار سال آینده به واسطه عملکرد درخشان دوران نمایندگی در مجلس دوازدهم، نیاز به هیچگونه تبلیغی نخواهد داشت چرا که قطعا عملکرد او بهترین تبلیغ خواهد بود و رضایت مردم حاصل خواهد شد.

یوسفعلی جوانی در پایان ضمن قدردانی از همه طرفداران خود و مردم شریف و فهیم قادیکلا، از آن ها درخواست کرد همانطور که از او در انتخابات حمایت کردند اکنون عمران عباسی را از خود بدانند و در حمایت از او لحظه ای تردید نکنند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار