\

تنها راه سوادکوه برای کسب کرسی نمایندگی مجلس اجماع روی نام عمران عباسی کالی

  • کد خبر: 2111104044
  • چاپ
  • انتشار: 09 اسفند 1402 - 21:00

کسب یک کرسی نمایندگی مجلس توسط مردم سوادکوه همواره برایشان حائز اهمیت بوده از همین رو آنها تنها شانس برای رسیدن به این مهم را اجماع بر روی نام عمران عباسی کالی می بینند.

به گزارش استناد نیوز، سوادکوه شمالی و سوادکوه همواره علیرغم برخورداری از نعمت های خدادادی، موقعیت استراتژیک و منابع فراوان و از همه مهمتر استعدادهای فراوان و نیروی انسانی جوان و توانمند از مسیر توسعه دور مانده است و نمایندگان مجلس در دو دوره اخیر نیز بعد از کسب رای مردم کاملا این دو شهرستان را به فراموشی سپرده اند، موضوعی که اعتراض شدید مردم شهرهای زیراب، پلسفید و شیرگاه و روستا نشینان را درپی داشته است.

همین بی توجهی موجب شد سوادکوهی ها در انتخابات مجلس دوازدهم تصمیم به اجماع برای حمایت قاطع از یک کاندیدای سوادکوهی تا راهیابی به مجلس و تغییر شرایط موجود و بی مهری های سالیان گرفته اند.

با توجه به شرایط حاکم در حوزه انتخابیه و اقبال عمران عباسی کالی در بین مردم به عنوان بخت اول راهیابی به بهارستان، تنها راه سوادکوهی ها در تقویت این بخت و حمایت قاطع از عمران عباسی سوادکوهی است، حمایتی که با اعلام موضع قاطع سید هادی حسینی نماینده اسبق مردم منطقه در مجلس، حجت شد.

سوادکوهی ها در صورت این اجماع قطعا یک نماینده در مجلس دوازدهم به نام عمران عباسی کالی خواهند داشت تا صدای رسای مردم منطقه در مجلس باشد و حق پایمال شده مناطق محروم سوادکوه را بستاند تا مسیر توسعه هموار گردد.

در غیر اینصورت در بر همان پاشنه خواهد چرخید که تاکنون می‌چرخید!



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار