سوادکوه نگین طبیعت مازندران در انتظار بهار\

سوادکوه نگین طبیعت مازندران در انتظار بهار

  • کد خبر: 2111104070
  • چاپ
  • انتشار: 16 اسفند 1402 - 15:39

سوادکوه به عنوان یکی از راه های پر مخاطب مازندران آماده میزبانی از مسافران نوروزی است و کارگروه ستاد نوروزی هم در این راستا اقدامات لازم را انجام داد.

 

به گزارش استناد نیوز،  به فصل زیبای بهار نزدیک می شویم فصلی که طبیعت بار دیگر به شکوفایی و سر زندگی می رسد. فصل سفر و استراحت بعد از یک سال کار و تلاش به سرانجام رسید. بوی بهار و شکوفه ها که بیاید فقط طبیعت شمال در ذهن تداعی می شود. طبیعت بکر و زیبای مازندران همانند سال های گذشته در انتظار مهمانان خود است.

سوادکوه به عنوان یکی از ورودی های استان مازندران با طبیعت خیره کننده همه ساله مورد توجه توریسم های داخلی و خارجی استٍ .مسئولان مازندران هم با آماده سازی راه و ارائه خدمات؛ شرایط را برای تعطیلات نوروزی و ماه مبارک رمضان آماده کرده اند.

ستاد سفرهای نوروزی آماده خدمت رسانی

کارگروه ستاد نوروزی شهرستان سوادکوه  برگزار شد و برای ارائه خدمات بهتر برای مسافران نوروزی تهمیدات جدیدی در نظر گرفته شد.

فرماندار شهرستان سوادکوه روز چهارشنبه در گفت و گو  با خبرنگار استناد نیوز با اشاره به نزدیک شدن ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز، گفت : به همین منظور کارگروه ستاد سفرهای نوروزی در این شهرستان برگزار شد و وظیفه مسئولان دستگاه های اجرایی و خدمات رسان در این ستاد مشخص است بنابراین انتظار می رود تا نسبت به فراهم سازی مقدمات اهتمام ویژه ای داشته باشند.

رمضان غلامی اواتی با اعلام اینکه در ستاد خدمات سفر وظیفه شهرداران و بخشداران مشخص است، گفت که شهرداران در زیباسازی و فضاسازی شهر اهتمام ویژه ای داشته باشند .

وی به اسکان مسافران نوروزی در پارک های این شهرستان اشاره ای کرد و افزود: برای استقبال از مسافران پارک های جوارم، شورمست، پارک جنگلی نسوم و پارک‌های پلسفید و زیراب آماده است .

فرماندار سوادکوه با اعلام اینکه در روستاها هم بخشداران از ظرفیت دهیاران استفاده کنند ، گفت که  زیباسازی و پاکسازی ورودی‌های شهر، جمع‌آوری نخاله‌ها و استقرار پایگاه‌های راهنمایی مسافران در ورودی‌های شهر باید در شان این شهرستان انجام شود.

غلامی افزود : همچنین با نزدیک شدن عید سعید نوروز و ماه مبارک رمضان، از چند مسجد بین راهی، غذاخوری، پمپ بنزین و اماکن زیارتی بازدید به عمل آمد و  وضعیت آنها مورد بررسی قرار گرفته است.

فرماندار سوادکوه در پابان با اشاره به اینکه بقاع متبرکه هم آماده استقبال از زائران و مسافران است گفت : به منظور خدمت رسانی به زائران و مسافران نوروزی امام زاده های عبدالحق ، ابوطالب و .. هم در سطح این شهرستان  آماده استقبال از گردشگران نوروزی است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار