صلاح ملت ما در استقامت و رسیدن به قله خودکفایی است\

صلاح ملت ما در استقامت و رسیدن به قله خودکفایی است

  • کد خبر: 2111104080
  • چاپ
  • انتشار: 12 فروردين 1403 - 09:30

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اعلام اینکه صلاح ملت، جامعه جوان و آیندگان ما در استقامت و رسیدن به قله خودکفایی است گفت: همان طور که در هجمه نظامی دشمنان این ملت به خوبی استقامت و صبوری کرده است بنابراین در برابر تحریم های ناجوانمردانه آنان نیز باید به خوبی پایداری کنیم .

 آیت الله علی معلمی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار استناد نیوز با اشاره به اینکه به فضل الهی و آگاهی مردم دشمن در رسیدن به اهدافش ناکام مانده است اظهار داشت: سالهاست مقام معظم رهبری به دو مقوله تولید و اقتصاد حساسیت نشان میدهند و از بیست سال گذشته تاکنون اقتصاد مقاومتی و رونق تولید با تعبیرات و عناوین مختلف در شعارهای سال رهبری یک هدف مشخص را دنبال می کند.

وی خاطر نشان کرد: دشمن نیز با تحریم ها و فشار اقتصادی به دنبال به زانو درآوردن اراده ملت ایران بوده است اما همه می دانیم با مقاومت و صبوری این نقشه های شوم نقش برآب می شوند و دشمنان ناکام می مانند .

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تاکید براینکه گرانی و سختی معیشتی چیز خوبی نیست و باید برطرف شود گفت: باید با همت مردم و دولت درصدد حل این مشکلات باشیم .

آیت الله معلمی اضافه کرد: در گزارش اخیر به نقل از بی بی سی رشد اقتصادی ایران از سوی صندوق بین‌المللی پول به ۶.۷ درصد رسیده است و دشمنان به این نتیجه رسیده اند که تحریم های که قرار بود جمهوری اسلامی را به زانو در آورد ، بی‌نتیجه مانده است .

وی به نقش رسانه ها در توجیح اذهان عمومی در برابر این تحریم ها تاکید کرد و گفت: نباید ناامید شویم چرا که با کنار آمدن، توطئه های استکبار جهانی نیز چندین برابر خواهد شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار