مساله اقتصاد الویت اول کشور است\

مساله اقتصاد الویت اول کشور است

  • کد خبر: 2111104082
  • چاپ
  • انتشار: 14 فروردين 1403 - 12:38

امام جمعه شهرستان سیمرغ مساله اقتصاد را اولویت نخست کشور بیان کرد و گفت: سالهاست مقام معظم رهبری به حوزه تولید و اقتصاد اهتمام ویژه ای داشته اند و نگاه حضرت آقا در شعار امسال هم براین بوده که اقتصاد کشور باید مردم پایه باشد.

حجت الاسلام خانلری روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار استناد نیوز با اشاره به اینکه باید زیرساخت‌ها در کشور تقویت شود، اظهار داشت : مساله تولید از اهمیت بالایی برخوردار است و متاسفانه ما در حوزه های تولید ، صادرات و کشاورزی با ضعف هایی مواجه هستیم .

وی نقش مشارکت مردم در حوزه تولید و صادرات را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: مسئولین باید بیشترین توجه را به شعار امسال داشته باشند و در خصوص افزایش کیفیت و تولید اهتمام ویژه ای بورزند.

امام جمعه شهرستان سیمرغ بیان کرد: وجود دلالان و سوداگران در افزایش قیمت ها بسیار تاثیر گذار بوده است و مسئولین باید فاصله تولید و مصرف کننده را به حداقل ممکن برسانند.

حجت الاسلام خانلری به نهادینه کردن مصرف تولیدات داخلی در کشور تاکید و اضافه کرد: متاسفانه خودروی داخلی با کیفیت پایین و قیمت بسیار بالا به دست مردم می رسد و نتوانسته ایم در بازارهای داخلی و خارجی تولید ممتازی در عرصه خودرو داشته باشیم و این نشان دهنده ضعف بازرسی و مسئولین ذی ربط بوده است.

امام جمعه سیمرغ در پایان گفت: ما از مسئولین انتظار داریم در بحث نظارت ، کیفیت و دادن امتیازها در حل مشکلات به خصوص در بحث اشتغال تلاش بیشتری داشته باشند .



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار