به دنبال رضایت مردم از خدمات بهداشتی، درمانی و توسعه عدالت در سلامت هستیم\
  • معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مازندران؛

به دنبال رضایت مردم از خدمات بهداشتی، درمانی و توسعه عدالت در سلامت هستیم

  • کد خبر: 2111104110
  • چاپ
  • انتشار: 21 فروردين 1403 - 12:28

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه با تعهد به ارتقای سلامت مردم برنامه های متعددی در طول هفته ملی سلامت اجرا می‌شود، از افزایش سواد سلامت جامعه، ارتقای رضایتمندی مردم از خدمات بهداشتی و درمانی و توسعه عدالت در سلامت بعنوان اهداف این برنامه ها یاد کرد.

به گزارش استناد نیوز، دکتر رضا صفری عربی در جلسه برنامه ریزی هفته ملی سلامت با اشاره به شعار امسال با عنوان "سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت"، بر اهمیت سلامت در جامعه و محوریت مردمی سازی سلامت تاکید کرد و گفت: سلامتی یک سرمایه ارزشمند و مفید برای زندگی است و بدون آن نمی توان از دیگر نعمت های زندگی بهره مند شد. 

وی تصریح کرد: همه ما در قبال حفظ و ارتقای سلامت خود و جامعه مسئول هستیم و با انتخاب سبک زندگی سالم، رعایت بهداشت فردی و اجتماعی و مشارکت در برنامه های بهداشتی می توانیم به جامعه ای سالم و پویا کمک کنیم. 

رئیس مرکز بهداشت استان با بیان اینکه با تعهد به ارتقای سلامت مردم برنامه های متعددی در طول هفته ملی سلامت اجرا می‌شود، از افزایش سواد سلامت جامعه، ارتقای رضایتمندی مردم از خدمات بهداشتی و درمانی و توسعه عدالت در سلامت بعنوان اهداف این برنامه ها یاد کرد و تاکید کرد: در تبیین سلامتی به عنوان یک حق و مسئولیت اجتماعی ضرورت دارد به سلامتی آب و غذای مصرفی و هوای سالم و محیط زیست و پایداری منابع نیز توجه شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار