31 فروردین ماه آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره نوروزی پلیس\

31 فروردین ماه آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره نوروزی پلیس

  • کد خبر: 216346
  • چاپ
  • انتشار: 25 فروردين 1398 - 09:45

استناد نیوز؛ معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره نوروزی پلیس جلوه های خدمت را پایان فروردین اعلام کرد.

سرهنگ مسعود تقدیسی لاریجانی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: جشنواره نوروزی پلیس، جلوه های خدمت در حوزه های عکس، فیلم، خاطره، شعر و مقاله برگزار می شود.

وی با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار تا 31 فروردین است، افزود: تولید کنندگان باید نمایی از ارائه خدمات نوروزی پلیس را در آثار خود ارائه دهند.

سرهنگ تقدیسی با اشاره به وقوع سیلاب در مناطق مرکزی و شرقی استان و خدمات ارزنده ماموران پلیس در برقراری نظم وامنیت و امداد رسانی به سیل زدگان، خاطر نشان کرد: بی تردید یکی از بخش های این جشنواره که توجه ویژه ای به آن خواهد شد، آثاری است که از این حوادث تهیه و ارسال می شود.

وی با اشاره به اینکه عکاسان ، خبرنگاران، مستندسازان، دانشجویان و عموم شهروندان و همچنین همکاران مجاز به شرکت در این جشنواره هستند، افزود: نحوه ارسال آثار در شبکه های اجتماعی داخلی به آدرس @festpolice در شبکه های سروش ، ایتا، بله، گپ، ساپنا و آی گپ ارسال کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران، تاکید کرد: آثار تولیدی همراه با مشخصات تولید کننده شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی و شماره تلفن همراه در قسمت نام اثر ارسال شود.

وی افزود: داوطلبان می توانند برای اطلاع دقیق از فراخوان جشنواره و سایر مقررات به پوستر جشنواره یا سایت خبری پلیس مراجعه کنند.

جشنواره پلیس

پلیس اجتماعی 2

پلیس



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار