طرح ملی دکتر نوربخش برگ زرین و ماندگارخدمت رسانی سازمان تامین اجتماعی به مخاطبان\

طرح ملی دکتر نوربخش برگ زرین و ماندگارخدمت رسانی سازمان تامین اجتماعی به مخاطبان

  • کد خبر: 216574
  • چاپ
  • انتشار: 18 ارديبهشت 1398 - 09:04

استنادنیوز؛ معاون بیمه ای اداره کل تامین اجتماعی مازندران ازاجرای طرح ملی دکتر نوربخش به عنوان برگ زرین دیگری ازاقدامات ماندگار عرصه خدمت رسانی سازمان تامین اجتماعی به مخاطبان خبرداد .

.حسن فلاح معاون بیمه ای اداره کل  تامین اجتماعی مازندران  در  جلسه کمیته تببین و تشریح اجرای  طرح ملی مرحوم دکترسیدتقی نوربخش ،مدیرعامل فقید سازمان تامین اجتماعی گفت: طرح ملی دکتر نوربخش ، اقدامی ارزنده در راستای  تسری توسعه و گسترش خدمات غیرحضوری است و که با عملیاتی شدن  آن  ، بیش از ٦٠ خدمت و تعهد بصورت  الکترونیکی صورت گرفته و مخاطب رااز حضورفیزیکی درشعب بی نیاز و تسهیل خدمت رسانی را به بهترین شکل محقق و خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی، در محل کار و منزل مخاطبین در دسترس خواهد بود که  کاهش تردد درون شهری و صرفه‌جویی در وقت و زمان ذیینفعان ازجمله  دستاوردهای  اجرای این طرح است.

فلاح درادامه تصریح کرد:برنامه ریزیها و زیرساخت های مورد نیازجهت تامین تمهیدات و آموزشهای لازم ازابتدای شروع طرح در شعب و اداره کل اندیشیده و به اجرا درامده است.

فلاح ، اظهار داشت : پس از پنج سال تلاش در حوزه توسعه خدمات غیرحضوری، در حال حاضر سامانه متمرکز خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی در جهت دسترسی سهل و آسان مخاطبین به خدمات سازمان تأمین اجتماعی فراهم شده و این سامانه با آدرس eservices.tamin.ir در دسترس افراد تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی در استان است.

وی دربخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه این نکته که  استفاده از فناوری‌های نوین جهت خدمت رسانی  لازمه پویایی سازمان‌ها است افزود: با توجه به تغییر فرهنگ عمومی و پیشرفت‌های تکنولوژیکی، فرآیندهای سنتی پاسخگوی نیاز مشتریان نبوده و سازمان تأمین اجتماعی با درک صحیح این موضوع در راستای گسترش خدمات غیرحضوری و الکترونیکی گام برمی‌دارد.  


وی خاطر نشان کرد: خدمات دفترچه درمانی، مشاهده و ثبت اعتراض نسبت به سوابق پرداخت حق بیمه، ارسال لیست و پرداخت حق بیمه، اخذ برگ پرداخت حق بیمه بیمه شدگان خاص، درخواست تعهدات کوتاه مدت شامل غرامت دستمزد ایام بیماری و بارداری، پروتز و اروتز، کمک هزینه ازدواج، کمک هزینه کفن و دفن و ... از جمله خدماتی است که در این سامانه پیش بینی شده و در حال گسترش است.

معاون بیمه ای اداره کل  تأمین اجتماعی استان مازندران با اعلام اینکه شعب و واحدهای اجرایی استان  آمادگی ارائه مشاوره در جهت استفاده از خدمات غیرحضوری به مراجعین را دارند، فرهنگ‌سازی  در جهت استفاده از خدمات غیرحضوری و الکترونیکی را یکی از الزامات جوامع توسعه یافته اعلام وافزود: آشناسازی  قوانین و مقررات، فرآیندهای کاری و عدالت در توزیع خدمات از جمله ویژگیهای طرح  خدمات غیرحضوری و الکترونیک است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار