تامین اجتماعی استان مازندران با علی اصغر محمودی سربلند از چالش های سخت\
  • اختصاصی استناد نیوز؛

تامین اجتماعی استان مازندران با علی اصغر محمودی سربلند از چالش های سخت

  • کد خبر: 2111101705
  • چاپ
  • انتشار: 23 دی 1400 - 13:39

 طی دو سال گذشته و در دوران همه گیری کرونا اداره کل تامین اجتماعی استان مازندران با چالش های بسیاری دست و پنجه نرم کرد که به بررسی عملکرد مدیریتی این اداره کل در انجام وظایف و مواجهه با این چالش ها خواهیم پرداخت.

به گزارش استناد نیوز، سازمان تامین اجتماعی با تحت پوشش قرار دادن بیش از 44 میلیون نفر به عنوان بزرگترین سازمان اجتماعی و بیمه گذار کشور محسوب می شود که با بیش از 7 میلیون و 200 هزار مستمری بگیر، شامل بازنشسته، بازمانده و ازکار افتاده و بیش از 14 میلیون و 520 هزار بیمه شده اصلی نقشی کلیدی در ارتقا کیفیت زندگی و کاهش نگرانی های کارگران در طول دوران کار و آینده ایفا می نماید.

در استان مازندران نیز سطح پوشش بیمه تامین اجتماعی طی سال های اخیر رشد چشمگیری را تجربه کرده و تعداد بیمه شدگان اصلی به حدود 700 هزار نفر رسید و بیش از 60 درصد جمعیت استان را تحت پوشش قرار می دهد که رقم قابل توجهی می باشد، از این رو حضور مدیرانی با تجربه، توانمند و با تفکری جهادی در این اداره کل از اهمیت بسزایی در پیشبرد اهداف عالی سازمان برخوردار است.

علی اصغر محمودی مدیرکل تامین اجتماعی استان مازندران از مدیران موفق این سازمان بشمار می آید که عملکرد موفقی در حوزه های مختلف مجموعه تحت مدیریت خود داشته است.

یکی از ویژگی های بارز این مدیر انقلابی، پاسخگویی به افکار عمومی، رسانه ها و مردم می باشد که به تبع آن، پاسخگویی و شفافیت عملی در ارکان مختلف اداره کل و ادارات شهرستان تجلی یافت که نقشی کلیدی در رشد عملکرد طی سال های گذشته و اعتماد سازی، ترغیب و تشویق کارفرمایان و کارگران در جهت عمل به تعهدات بیمه ای خود داشته است.

از سوی دیگر تامین اجتماعی استان مازندران در سال های مدیریت علی اصغر محمودی به صورت جدی پیگیر حقوق کارگران برآمد و با تحت پوشش قرار دادن صنوف مختلف، کسب و کارهای خانگی  و حمایت از جامعه زنان خانه دار و مجرد به وظیفه خود به خوبی عمل نمود.

سازمان تامین اجتماعی یک سازمان خود درآمدزا است که برای ادامه و بهبود خدمات رسانی به بیمه شدگان و پرداخت مستمری ها باید نسبت به دریافت مطالبات خود از کارفرمایان، ادارات و سازمان ها اقدام نماید، از این رو تامین اجتماعی استان مازندران ضمن در نظر گرفتن شرایط اقتصادی و اجتماعی موجود با جدیت پیگیر مطالبات خود از سازمان ها شده است که در آخرین نمونه می توان به پیگیری و وصول مطالبات قانونی از شهرداری ساری اشاره کرد.

یکی از تحولات بزرگ سازمان تامین اجتماعی در سال گذشته اجرای طرح 3070 و ارائه خدمات الکترونیک و عدم نیاز به 70 میلیون مراجعه حضوری بود که اجرای درست آن از چالش های مهم سازمان به حساب می آمد که تامین اجتماعی استان مازندران یکی از پیشگامان اجرای طرح و از استان های موفق در آن بود که علیرغم مشکلات موجود، با آگاهی بخشی مناسب بسیاری از نیازهای بیمه شدگان و مستمری بگیران را به صورت غیر حضوری مرتفع نمود.

 بطور کلی ایام همه گیری کرونا در دوسال گذشته را می توان سخت ترین سال های مدیریتی در تامین اجتماعی با چالش های فراوان دانست که تاکنون علی اصغر محمودی و اداره کل استان مازندران سربلند از آن بیرون آمدند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار