شهردار قائمشهر در صف اول پاسخگویی به مطالبات مردمی/40 نفر از شهروندان مشکلات خود را با شهردار در میان گذاشتند\

شهردار قائمشهر در صف اول پاسخگویی به مطالبات مردمی/40 نفر از شهروندان مشکلات خود را با شهردار در میان گذاشتند

  • کد خبر: 2111103005
  • چاپ
  • انتشار: 02 اسفند 1401 - 15:17

در ملاقات عمومی روز سه شنبه 40 نفر از شهروندان مشکلات خود را با شهردار قائمشهر  در میان گذاشتند.

خبرنگار: مونا معینی

به گزارش استناد نیوز، کاظم علیپور شهردار قائمشهر به همراه معاونین خود طبق روال سه شنبه های هر هفته با جمعی از مردم به صورت مستقیم و چهره به چهره دیدار و گفت و گو کردند .

تداوم نهضت پاسخگویی، جلب رضایت شهروندان، ارتباط چهره به چهره و بدون واسطه مردم با شهردار از جمله اهداف برگزاری جلسه ملاقات مردمی با شهروندان است.

شهردار قائمشهر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار استناد نیوز با اعلام اینکه هنگامی که سرپرستی و این سمت را برعهده گرفتم طبق روال سه شنبه های هر هفته با جمعی از مردم به صورت مستقیم دیدار چهره به چهره داشته ام، گفت: سعی کرده ام تا سه شنبه های هر هفته ملاقات و رسیدگی به مشکلات مردم را به صورت مستقیم رودررو برگزار کنم تا از نزدیک شاهد دغدغه ها و چالش های شهری شهروندان باشم.

کاظم علیپور با بیان اینکه در ارتباط مستقیم با مردم علاوه بر شنیدن درددل و دغدغه های آنان، چالش های شهری را هم شناسایی می کنیم، افزود: در این دیدار به همراه شماری از معاونین سعی می کنیم تا با شنیدن درد دلها و دغدغه های شهروندان بخشی از مشکلات آنان را مرتفع کنیم . همچنین سعی می کنیم تا خواسته ها و مطالبات شهروندان را رسیدگی و دستورات لازم را برای حل مسائل مشکلات آنان صادر کنیم.

شهردار قائمشهر بیشترین مطالبه شهروندان را در زمینه های اقساط پروانه ساختمان، آسفالت معابر، آبهای سطحی اعلام کرد.

علیپور با اعلام اینکه به نظرم در بحث آسفالت و خدمات عمومی موفق عمل کرده ایم، گفت: ارتباط بی واسطه رضایت مندی عمومی را به همراه داشته است که گاهی شاهد تقدیر و تشکر شهروندان از شهرداری به دلیل ارائه خدمات بوده ایم که این امر انگیزه ما را برای تلاش بیشتر مضاعف می کند.

شهردار قائمشهر در پایان با اشاره به اینکه هنگامی که این سمت را برعهده گرفته ام سعی کرده ام تا از ورود بی رویه نیرو به شهرداری جلوگیری کنم، گفت که تا شاهد افزایش تعداد پرسنل نباشیم.

گفتنی است به منظور رسیدگی مستقیم و موثر به مشکلات شهروندان و پاسخگویی به خواسته های آنان، ملاقات عمومی هر هفته سه شنبه در شهرداری قائمشهر به صورت منظم برگزار می شود.

متقاضیان محترم جهت نام نویسی می توانند روزهای یکشنبه و دوشنبه هر هفته به سایت شهرداری قائم شهر به نشانی ghaemshahr .ir مراجعه نمایند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار