نسخه موبایل\
هیل: احتمال قطع کمک های آمریکا به اسرائیل دور از انتظار نیست

تارنمای هیل در یادداشتی نوشت: جو بایدن رئیس‌جمهوری آمریکا این هفته چالش بزرگی برای ارائه گزارش عملکرد بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم اسرائیل در کنگره پیش رو دارد که در نتیجه آن احتمال قطع کمک‌های آمریکا به اسرائیل دور از ذهن نیست.

خط پردازش زباله در قائمشهر به صورت آزمایشی راه اندازی شد

 خط پردازش زباله قائمشهر به صورت آزمایشی با حضور دکتر مفید اسماعیلی سراجی عضو شورای اسلامی شهر و رئیس کمیسیون بهداشت، دکتر فلاحی قائم مقام و نماینده ویژه شهردار در سازمان پسماند، مهندس رجبی معاونت خدمات شهری، مهندس اسدی مدیریت سازمان پسماند شهرداری قائمشهر راه اندازی شد.

قهرمان وزنه‌برداری اوکراین در جنگ با روسیه کشته شد

فدراسیون وزنه‌برداری اوکراین اعلام کرد، اولکساندر پیلیشنکو وزنه‌بردار این کشور که دو بار قهرمان اروپا شده است، در جنگ با روسیه کشته شد.

واحدهای صنفی قائمشهر زير ذره‌بین نظارت/ تشکیل بیش از ۲ هزار پرونده تخلف

در سال گذشته بیش از ۱۵ هزار و ۵۲۴ مورد بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان انجام شد که از این تعداد بازرسی انجام شده ۲ هزار و ۸۳ واحد صنفی متخلف شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

ارتقا تجهیزات آزمایشگاهی دانشکده داروسازی ساری / خرید دستگاه پیشرفته FTIR

 دکتر جلال حسینی مهر رئیس دانشکده داروسازی سازی از خرید، نصب و راه اندازی دستگاه FTIR به آزمایشگاه این دانشکده خبر داد.

ثبت نام بیش از ۳ هزار نفر در طرح مادران ۳ فرزند غیرشاغل در مازندران

مدیریت صندوق بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر استان مازندران با اعلام اینکه به موجب ماده ۲۱ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت طرح بیمه رایگان مادران دارای بیش از ۳ فرزند در حال انجام است گفت : مادرانی که فرزند سوم آنها متولد یکم فروردین ماه سال ۹۶ باشند می توانند از مزایای این طرح برخوردار شوند.

آموزش های مهارتی به بیش از ۱۱۷۵ معتاد بهبودیافته در مازندران ارائه شد

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران گفت که در سال گذشته تعداد یکهزار و ۱۷۵ نفر از معتادین بهبود یافته استان مازندران آموزشهای مهارتی را کسب کردند

بیش از ۳۷۰ هزار نفر واجد شرایط رای در حوزه های انتخابیه قائمشهر / تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه فراهم شد

رئیس ستاد انتخابات مازندران با اعلام اینکه ۳۷۰ هزار و ۴۱۰ نفر در حوزه های انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ می توانند رای دهند، گفت که در مرحله اول ۴۱.۳۰ درصد در این حوزه انتخابیه شرکت کردند.

جزئیات شکست جاسوسی آمریکا و انگلیس در یمن

منابع یمنی از بازداشت چند جاسوس که برای آمریکا و انگلیس فعالیت می‌کردند، خبر داده و جزئیات عملیات شکست خورده این جاسوسان را منتشر کردند.

خبر مهم فرماندار قائمشهر درباره سن رای دهندگان انتخابات دور دوم مجلس

فرماندار شهرستان قائمشهر با اعلام اینکه مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود، گفت که متولدین ۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۵ به قبل می توانند در این دور از انتخابات شرکت کنند.

لاوروف: مشکلات عظیم اقتصادی اروپا ریشه در فشار آمریکا دارد

«سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه روسیه مشکلات اقتصادی کشورهای اروپایی را ناشی از تلاش آمریکا برای استفاده از آن‌ها در حمایت از اوکراین و جنگ علیه روسیه دانست.

حفظ، حراست و پاکسازی از حریم راه ها فقط وظیفه راهداری نیست/ برخورد با بیش از ۵ هزار مورد تجاوز به حریم راه مازندران

مسئول واحد حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران از شناسایی پنج هزار و ۶۲۷ مورد تخلف در حریم راه های این استان توسط گشت صیانت از حریم در فروردین ماه سال جاری خبر داد.

دکتر حسن حسن نتاج

نماینده منتخب مردم شهرستان بابل در مجلس دوازدهم از پاسخ دولت دکتر رئیسی به مطالبات چندین ساله کشاورزان برنج کار شمالی و تصویب حذف ارز ترجیحی برنج در جلسه دوم اردیبهشت هیئت وزیران تشکر و قدردانی کرد و گفت: برنج در مازندران به عنوان تولید استراتژیک محسوب می‌شود و باید در زمان تصمیم گیری و سیاستگذاری برای این کالا در دولت منافع همه ذینفعان در نظر گرفته شود.

جدال نساجی و پرسپولیس برای بقا/ یکی برای صدر جدول و دیگری برای فرار از قعر جدول!

تیم فوتبال پرسپولیس و نساجی مازندران در ادامه رقابت های لیگ برتر به مصاف یکدیگر می روند و هر دو تیم به سه امتیاز این بازی احتیاج دارند.

غوغای نساجی در اصفهان/ الهامی ناجی تیم مازنی شد

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر در خانه مقابل نساجی شکست خورد.

جذب اعتبارات دولتی ۶ میلیارد تومانی توسط شهرداری/درساماندهی زباله شرمنده مردم هستیم

رئیس شورای اسلامی شهر جویبار به خریداری ماشین آلات ناوگان شهری اشاره کرد و گفت: در روزهای پایانی سال کامیونت  ۶ تنی و در روزهای اخیر دو نیسان به ناوگان شهری اضافه شده است و با پیگیری های شهردار مبلغ ۶ میلیارد تومان اعتبارات دولتی جذب شهرداری شده است.

صفحه1 از815

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز