\

واحدهای صنفی قائمشهر زير ذره‌بین نظارت/ تشکیل بیش از ۲ هزار پرونده تخلف

  • کد خبر: 2111104194
  • چاپ
  • انتشار: 18 ارديبهشت 1403 - 12:40

در سال گذشته بیش از ۱۵ هزار و ۵۲۴ مورد بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان انجام شد که از این تعداد بازرسی انجام شده ۲ هزار و ۸۳ واحد صنفی متخلف شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قائمشهر روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار استناد نیوز با اعلام اینکه در سال گذشته ۱۵ هزار و ۵۲۴ مورد بازرسی از فروشگاه ها و صنوف سطح این شهرستان انجام شد ، گفت که از این تعداد بازرسی برای ۲ هزار و ۸۳ واحد صنفی پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند. 

مجید ابراهیم نژاد ارزش ریالی برای این تعداد پرونده ها را ۱۰۷ میلیارد و ۶۵۱ میلیون ریال اعلام کرد.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون هم یکهزار و ۲۹۲ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و خبازی انجام شد ، افزود : در این بازرسی ها هم برای ۲۶۸ واحد پرونده به ارزش ۳ میلیارد و ۸۲۶ میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی معرفی شد‌

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قائمشهر در ادامه با اشاره به اینکه در سال گذشته ۱۸ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید تشکیل شد گفت که در این جلسات حدود ۶۵ درصد از مصوبات اجرایی شد.

ابراهیم نژاد در خصوص تعداد واحدهای که به چرخه تولید بازگشتند، گفت که در سال گذشته ۵ واحد صنعتی راکد به چرخه تولید بازگشت .

وی با اعلام اینکه در سال گذشته به ۶ واحد صنعتی ۴۰ میلیارد تومان وام تبصره ۱۸ پرداخت شد، افزود: در بحث مشاغل خانگی هم به ۵۰ نفر به میزان ۴ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان وام پرداخت شد که در رشته های خیاطی و قالیبافی مشغول به کار شدند.

رئیس صمت شهرستان قائمشهر در پایان میزان اشتغال در مشاغل خانگی را ۹۹ نفر اعلام کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار