با سوء مدیریت مازندران مانند سیستان خشک خواهد شد/ عملکرد ضعیف آب منطقه ای مازندران در حفظ منابع آبی / درخواست رسیدگی از رئیس قوه قضاییه + ویدئو\
  • یک فعال اجتماعی استان مازندران؛

با سوء مدیریت مازندران مانند سیستان خشک خواهد شد/ عملکرد ضعیف آب منطقه ای مازندران در حفظ منابع آبی / درخواست رسیدگی از رئیس قوه قضاییه + ویدئو

  • کد خبر: 2111100684
  • چاپ
  • انتشار: 07 دی 1399 - 08:46

نرگس رضا قلی زاده، فعال اجتماعی و دانش آموخته مقطع دکتری رشته تاریخ معتقد است با ادامه روند موجود و سوء مدیریت در حوزه آب، استان مازندران در آینده مانند استان سیستان و پلوچستان خشک خواهد شد.

به گزارش استناد نیوز، وی که چندین سال است پیگیر مشکل آب بخش گتاب شهرستان بابل و روستای آهنگرکلا است، یکی از علل بحران آب را بحث زمین‌خواری و تصاحب آب بندان ها و برداشت های بی رویه از بستر رودخانه ها می داند.
وی گفت: سوء مدیریت آب منطقه ای مازندران و دادن مجوز به شرکتی جهت برداشت غیرمجاز شن و ماسه بوده است در حالیکه طبق تعهدنامه این شرکت بایست از تجاوز به سردهنه نرگس رود خودداری نماید اما متاسفانه این اتفاق توسط این شرکت روی داد.
عضو شورایروستا آهنگرکلا، افزود: علارغم مدارک موجود و چندین مرتبه پیگیری حضوری، مدیرعامل آب منطقه ای استان مازندران اقدامی انجام نداده است و مجبور شدیم به دادگاه شکایت ببریم و اکنون چشم امید مردم به آیت الله رئیسی برای رسیدگی به این موضوع مهم است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار