موانع موجود بر سر راه توزیع نهاده های دامی برداشته می شود\
  • رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران؛

موانع موجود بر سر راه توزیع نهاده های دامی برداشته می شود

  • کد خبر: 216487
  • چاپ
  • انتشار: 09 ارديبهشت 1398 - 16:31

استناد نیوز، رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران  بر لزوم برداشتن موانع موجود بر سر راه توزیع نهاده های دامی تاکید کرد

به گزارش استناد نیوز، عزیزاله شهیدی فر در جلسه با معاونت بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران از وضعیت خوراک دام، جو، سبوس و سایر نهاده ها به بهره برداران و متقاضیان بخش کشاورزی استان جویا شد.
وی بر لزوم نظارت بیشتر بر روند توزیع نهاده های دامی تا رسیدن به مقصد و اجرای سریعتر پروژه های دام و طیور در استان تاکید کرد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از همکاران تولیدات دامی خواست تا نسبت به توزیع نهاده ها از هیچ تلاشی دریغ نکنند و موانع موجود بر سر راه این واحد را بردارند.


علیرضا عطایی نژاد معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران در این نشست اظهار کرد: تخصیص نهاده ها توسط وزیر جهاد کشاورزی در تاریخ ۲۰ اسفندماه ابلاغ شد که توزیع آن در استان ها بر این اساس باید با تایید جهاد کشاورزی باشد.
وی با بیان این که در تخصیص نهاده مشکلی نداریم بلکه مشکل در حمل بار است، گفت: بعد از ابلاغ وزیر جهاد کشاورزی ۵۵ هزار تن نهاده سهمیه مازندران به این استان اختصاص داده شد.
معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران مصرف نهاده استان را ماهانه حدود ۲۰ هزار تن اعلام کرد.
عطایی نژاد افزود: شرکت ها به صورت هفتگی لیست نهاده های حمل شده را اعلام می کنند و جهاد کشاورزی نسبت به راستی آزمایی آن اقدام می کند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار