تحقق رسالت خطیر گازرسانی به مناطق محروم سطح استان قابل تقدیر است\

تحقق رسالت خطیر گازرسانی به مناطق محروم سطح استان قابل تقدیر است

  • کد خبر: 2110307
  • چاپ
  • انتشار: 03 آذر 1398 - 17:05

  استناد نیوز، نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: گازرسانی جزء خدمات ارزشمند انقلاب اسلامی به مردم شریف است.

 

به گزارش  استناد نیوز، "آیت ا... محمدی لائینی" نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری در دیدار با مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران به همراه جمعی از مدیران و کارکنان این شرکت، با گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: تحقق رسالت خطیر گازرسانی به مناطق محروم سطح استان ، از اقدامات شایسته تقدیر شرکت گاز مازندران می باشد.

وی اظهار داشت: تلاش های صورت گرفته در راه خدمات رسانی به مردم از سوی مسئولین بر کسی پوشیده نیست، اما این مردم شایسته بهترین خدمات و امکانات هستند و بایستی در این راستا بیشتر تلاش نمود.

در ادامه این نشست، "جعفر احمدپور"، مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران گزارشی از عملکرد شرکت در حوزه گازرسانی ارائه کرد و گفت: با احداث خط انتقال گاز 42 اینچ دامغان به نکا ، خوشبختانه مشکل افت فشار گاز در استان نداریم.

وی با بیان اینکه در سال جاری ، اجرای طرح‌های گازرسانی به مناطق کوهستانی در سطح استان با سرعت زیادی در حال انجام می باشد ، افزود: از مجموع شبکه های موجود در استان، 6 هزار و 492 كيلومتر شبكه تغذيه و توزيع شهری و 14 هزار و 232 كيلومتر مربوط به شبكه روستايی می باشد.

احمدپور ادامه داد: تاكنون 58 شهر و 2151 روستا در این استان تحت پوشش گاز طبيعی قرار گرفته است و در مجموع یک میلیون و 410 هزار مشترک در سطح استان جذب شده است.

مدیر عامل شرکت گاز مازندران افزود: با تلاش و برنامه ريزی های صورت گرفته در امر توسعه گازرسانی به مناطق محروم ، ميزان برخورداری خانوارهای شهری و روستايی از نعمت گاز طبيعی درحال افزايش است ضمن اینکه گازرسانی به 320 روستا و 2 شهر نیز در دست اجرا می باشد .

وی گفت: گازرسانی به شهرهای کوهستانی با سختی و مشقت فراوانی روبرو بوده و برای اتمام یک پروژه گازرسانی نیاز به صرف وقت و زمان زیادی دارد.

احمدپور در خاتمه بیان کرد: در کنار توسعه کمی شبکه گازرسانی در استان، افزایش کیفیت خدمت رسانی و رضایتمندی مشترکین نیز بطور مستمر در دستور کار این شرکت قرار دارد .

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار