تشکیل 706 پرونده تخلف در طی 7 روز\
  • کمیته بازرسی قرارگاه ویژه نظارت بر تنظیم بازار اعلام شد؛

تشکیل 706 پرونده تخلف در طی 7 روز

  • کد خبر: 2110328
  • چاپ
  • انتشار: 04 آذر 1398 - 16:58

استناد نیوز،  در هفت روز گذشته تعداد 706 پرونده تخلف از سوی بازرسان صنعت، معدن و تجارت مازندران برای واحد های صنفی متخلف تشکیل شد.

 

 به گزارش استناد نیوز؛ حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در جلسه کمیته بازرسی قرارگاه نظارت ویژه بر بازار استان با اعلام این خبر گفت: در طی این مدت از 6500 واحد صنفی بازرسی که منجر به تشکیل این تعداد پرونده شده است.

 او ارزش تخلفات کشف شده را بالغ بر 660 میلیون تومان اعلام و تصریح کرد: پرونده های متشکله جهت صدور رأی به شعب تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

 وی با مطلوب ارزیابی کردن موجودی کالا در سطح بازار عنوان داشت: به لحاظ موجودی کالاهای اساسی، استان در شرایط بسیار مطلوبی به سر می برد و جای هیچگونه نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

 او اعلام داشت: بازرسان این سازمان به همراه بازرسان اصناف و دیگر دستگاه های اجرایی به صورت مداوم در حال رصد بازرسی و نظارت در سطح بازار می باشند.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت با تشکر از نیروی نظامی و امنیتی در ایجاد آرامش در سطح بازار گفت.یقین داریم بازاریان عزیز در این برهه حساس همچون گذشته کمک حال نظام و انقلاب و مردم بوده و نمی گذارند معدود افراد متخلف در حق مردم اجحاف نمایند.

او در پایان از تمامی شهروندان استان درخواست کرد هر گونه تخلف اقتصادی اعم از گرانفروشی، عدم درج قیمت ، احتکار، عدم صدور فاکتور، تقلب و ... مراتب را به تلفن 124 اعلام نمایند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار