13 فروشگاه سموم کشاورزی متخلف در ساری به تعزیرات حکومتی معرفی شدند\
  • مدیر جهاد کشاورزی ساری:

13 فروشگاه سموم کشاورزی متخلف در ساری به تعزیرات حکومتی معرفی شدند

  • کد خبر: 2110336
  • چاپ
  • انتشار: 04 آذر 1398 - 18:31

استناد نیوز، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری گفت: از ابتدای امسال تاکنون 154 واحد فروشگاه سموم و کلینیک های گیاهپزشکی در این شهرستان پایش و 13 واحد متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، رضا پورفلاح اظهار کرد: ساماندهی و نظارت کلیینیک های گیاهپزشکی و فروشگاه سموم بسیار مهم و ضروری است.

 مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری با اشاره به وجود 190 فروشگاه سموم در این شهرستان، گفت: هرگونه توصیه فنی به کشاورزان باید از سوی کلینیک های گیاهپزشکی باشد و حضور متخصص گیاهپزشک در آن الزامی است.

 این مسئول ادامه داد: گشت های مشترک متشکل از نمایندگان فرماندار، اداره صنعت، معدن و تجارت، شبکه بهداشت و این مدیریت بر فروشگاههای سموم و کلینیک های گیاهپزشکی نظارت می کنند و با متخلفین به طور جدی برخورد می شود.

 وی اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون، 154 واحد فروشگاه سموم و کلینیک های گیاهپزشکی در این شهرستان پایش و 13 واحد متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

 پورفلاح هدف از این پایش و نظارت را جلوگیری از توزیع سموم غیرمجاز، حذفی، تاریخ گذشته، قاچاق و کنترل عدم گرانفروشی عنوان کرد و افزود: در آبان ماه از 23 واحد مجاز بازدید شد که 19 واحد تذکر شفاهی، 19 واحد تذکر کتبی گرفتند و دو واحد نیز به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار