پلیس امنیت اقتصادی با سازمان بورس تفاهم نامه امضا کرد\

پلیس امنیت اقتصادی با سازمان بورس تفاهم نامه امضا کرد

  • کد خبر: 2110813
  • چاپ
  • انتشار: 27 آذر 1398 - 20:35

استناد نیوز،  پلیس امنیت اقتصادی به منظور توسعه و ارتقای همکاری‌ها و مشارکت دوجانبه با سازمان بورس و اوراق بهادار کشور تفاهم نامه امضا کرد.

 

 به گزارش استناد نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، این تفاهم نامه به امضای سردار محمدرضا مقیمی رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا و شاپور محمدی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار کشور رسید.

سردار مقیمی در مراسم امضای این تفاهم نامه که در محل پلیس امنیت اقتصادی برگزار شد، به اهداف تفاهم نامه اشاره کرد و گفت: توسعه و گسترش هم‌اندیشی در شفافیت فعالیت‌های مالی بازار سرمایه ای کشور و مشارکت فعال در حفظ امنیت اقتصادی از طریق پیش بینی، پیشگیری، کنترل و مبارزه با جرایم حوزه بورس و اوراق بهادار با استفاده حداکثری و هدفمند ازظرفیت‌های طرفین از جمله اهداف انعقاد این تفاهم نامه است.

وی عنوان کرد: این تفاهم نامه امکان انتقال تجربه، برگزاری دوره های آموزشی و همکاری در زمینه فعالیت های اقتصادی در بورس و افزایش امنیت اقتصادی بورس را فراهم می کند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا تصریح کرد: دو طرف در زمینه انجام طرح های مطالعاتی و علمی پژوهشی مشترک، تبادل اخبار و اطلاعات نیز همکاری مستمر خواهند داشت.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار