امام جمعه ساری: مردم ما اعتراض دارند ولی اعراض ندارند\

امام جمعه ساری: مردم ما اعتراض دارند ولی اعراض ندارند

  • کد خبر: 2110968
  • چاپ
  • انتشار: 06 دی 1398 - 14:05

استناد نیوز، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساری گفت: مدیریت جهادی و استشهادی در بین مسئولان باید اتفاق بیفتد، مردم ما اعتراض دارند ولی اعراض ندارند، فتنه را باید از ریشه بخشکانیم، گاهی با تواضع میت‌وان این کار را انجام داد.

 

 به گزارش  به نقل از تسنیم، وی با اشاره به در پیش بودن سالروز حماسه 9 دی، افزود: این روز به یاد ماندنی در تاریخ ما بوده و کالبد شکافی فتنه‌ای که اتفاق افتاد باید در تحلیل این حماسه بیان شود، این ماجرایی بود که می‌توانست مملکت را به پرتگاه سقوط بکشاند ولی رهبری هوشمندانه مقام رهبری و بصیرت و هوشیاری ملت ما مانع آن شد تا جایی که مقام رهبری 9 دی را باطل‌السحر فتنه 88 تعبیر کردند.

محمدی لائینی بیان کرد: خواص بی‌بصیرت در جریان فتنه مشاهده کرده و کسانی که خود را عالم این قوم می‌دانستند ریزش کردند و نتوانستند سربلند باشند‌، اکنون برخی از عملکردها می‌تواند زمینه‌ساز فتنه باشد، اگر دستگاه‌های اجرایی خوب کار نکرده و مردم را ناراضی کنند، فتنه به وجود می‌آید.

وی گفت: مدیریت جهادی و استشهادی در بین مسئولان باید اتفاق بیفتد، مردم ما اعتراض دارند ولی اعراض ندارند، فتنه را باید از ریشه بخشکانیم، گاهی با تواضع میت‌وان این کار را انجام داد.

خطیب جمعه مرکز استان با اشاره به اینکه انقلاب ما در دو جبهه می‌جنگد در جبهه نخست دشمنی و دیگری دشمن تراشی، گفت: ما باید در هر انتخاباتی بدانیم به سمت چه کاندیداهایی برویم. نباید به دشمن گرایش داشته باشد.‌ باید نامزد انتخابات به اسنقلال، اقتصاد و تولید داخلی و مقاومت و استقامت کشور فکر بکند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه همه شما زنان و مردان نمازگزار را به تقوا و ترس از خداوند سفارش می‌کنم، تصریح کرد: مردم دستورات خدا و واجبات را انجام داده و حرام‌ها را ترک کنند. دانستن حلال و حرام و واجبات شرعی که مقدمه تقوا است.

لائینی با بیان اینکه باید مسلط بر نفس داشته باشیم و بتوانیم خودمان را کنترل کنیم، تصریح کرد: باید از کارهایی که سبب ناراحتی خدا می‌شود پرهیز کنیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار