مزین شدن نام کوچه ها ومعابر بنام شهدا در اولویت اقدامات شهرداری ساری است\
  • شهردار ساری:

مزین شدن نام کوچه ها ومعابر بنام شهدا در اولویت اقدامات شهرداری ساری است

  • کد خبر: 2111064
  • چاپ
  • انتشار: 09 دی 1398 - 15:24

استناد نیوز، عباس رجبی شهردار ساری با تاکید بر اینکه مزین شدن نام کوچه‌ها ومعابر بنام شهدا در اولویت اقدامات شهرداری ساری است، افزود: اکثر معابر و کوچه‌های شهر ساری طبق مصوبات شورای نامگذاری به نام شهدا مزین شده است.

به گزارش استناد نیوز، هدایت مظلومی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران با حضور در شهرداری با عباس رجبی شهردار مرکز استان دیدار و گفتگو کرد.

 رجبی شهردار ساری در این دیدار با گرامیداشت یاد و نام شهدا، اظهار کرد: اگر شهدای گرانقدر خون‌های پاک و مقدسشان را تقدیم این انقلاب نمی‌کردند امروز شاهد حاکمیت نظام جمهوری اسلامی، اقتدار، بالندگی و توسعه کشور نبودیم.

 وی با بیان اینکه شهیدان افتخار جمهوری اسلامی ایران هستند و هر چه در راه تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تلاش شود، کم است، افزود: خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان کاری ارزشمند است.

 شهردار ساری با یادآوری اینکه حفظ کرامت خانواده‌های شهدا در شهرداری ساری ملموس و مشهود است و فرزندان شهدا در این مجموعه خدمات‌رسان از جایگاه بالایی برخوردار هستند، گفت: شهرداری ساری در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران همکاری لازم را بعمل می آورد.

وی با تاکید بر اینکه مزین شدن نام کوچه‌ها و معابر بنام شهدا در اولویت اقدامات شهرداری ساری است، افزود: اکثر معابر و کوچه‌های شهر ساری طبق مصوبات شورای نامگذاری به نام شهدا مزین شده است.

 رجبی تصریح کرد: شهرداری ساری ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت را وظیفه خود می‌داند و با اقدامات اینچنینی در عمل نیز آن را ثابت کرد.

 وی به پارک موزه دفاع مقدس در مرکز مازندران اشاره و تکمیل پارک موزه دفاع مقدس را فرصت مناسبی جهت ترویج فرهنگ دفاع مقدس دانست، افزود: تقویت و ترویج فرهنگ دفاع مقدس باید به عنوان یک فرهنگ ارزشی در جامعه گسترش یابد.

 شهردار مرکز استان از پارک موزه دفاع مقدس به عنوان یک جاذبه فرهنگی و گردشگری برای استان نام برد و گفت: تکمیل این پروژه علاوه بر پاسداشت دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروز می‌تواند فرصت مناسب برای جذب گردشگر و زمینه‌ساز غنی شدن اوقات فراغت در میان جوانان باشد.

 هدایت مظلومی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندارن، گفت: خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران از ارزش والایی برخوردار است. هرگونه اهتمام و تلاش در جهت خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با نیت فی سبیل الله مصداق جهاد در راه خداست.

 وی افزود: خدای بزرگ را شاکریم که خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران را به ما ارزانی داشته و امیدواریم بتوانیم خالصانه به این عزیزان خدمت‌رسانی کنیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار