اثر‌گذاری قیمت 4500 تومانی مرکبات به نفع باغداران\
  • معاون استاندار مازندران ابراز امیدواری کرد؛

اثر‌گذاری قیمت 4500 تومانی مرکبات به نفع باغداران

  • کد خبر: 2111071
  • چاپ
  • انتشار: 10 دی 1398 - 15:50

استناد نیوز،  معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران گفت: قیمتی که توسط ستاد تنظیم بازار برای مرکبات در نظر گرفته شد 4 هزار و 500 تومان است که امیدواریم این رقم برای باغداران اثرگذار باشد.

 

 به گزارش استناد نیوز، حسن خیریانپور   در آیین افتتاح چهارمین جشنواره تخصصی ملی مرکبات که در شهرستان قائم‌شهر برگزار شد با بیان اینکه پایانه صادراتی روماک گستر بزودی افتتاح خواهد شد، گفت: با راه‌اندازی این پایانه صادراتی نگهداری، سورتینگ، بسته بندی و صادرات محصولات کشاورزی از جمله مرکبات به کشورهای هدف می تواند نقش‌آفرین باشد.

 وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه‌های کشاورزی می‌تواند زمینه‌ای برای ترویج و استفاده از آخرین فناوری‌های نوین را در بخش کشاورزی از جهت کمی و کیفی به نمایش بگذارد و می‌تواند در ارتقاء محصولات کشاورزی ازجمله مرکبات موثر باشد.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران درباره قیمت محصولات کشاورزی بویژه مرکبات گفت: یکسری الزامات درازمدت داریم که می‌توان به راه‌اندازی پایانه صادراتی اشاره کرد که با راه‌اندازی آن دغدغه قیمت مرکبات و انواع محصولات کشاورزی را نخواهیم داشت چراکه هم به دلیل وجود سردخانه‌های مجهز و مدرن و ظرفیت‌های خوبی که برای صادرات دارد می تواند اثرگذار باشد.

 خیریانپور ادامه داد: امسال هماهنگی‌هایی برای ذخیره‌سازی مرکبات با وزارت صمت و اتحادیه باغداران انجام شد و سازمان صمت، جهاد کشاورزی و تشکل های مرتبط برای خرید و ذخیره سازی مرکبات اقدام خواهند کرد.

 وی بیان کرد: قیمتی که توسط ستاد تنظیم بازار برای مرکبات در نظر گرفته شد 4 هزار و 500 تومان است که امیدواریم این رقم برای باغداران اثرگذار باشد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار