موفقیت آموزش و پرورش در گروِ مردمی بودن آن است\

موفقیت آموزش و پرورش در گروِ مردمی بودن آن است

  • کد خبر: 2111086
  • چاپ
  • انتشار: 10 دی 1398 - 19:25

  استناد نیوز، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران ضمن بازدید از مدارس شبانه‌روزی بهشهر، در فضایی صمیمی به بیان نکات تربیتی و آموزشی برای دانش‌آموزان این مدارس پرداخت و بر بهره‌گیری آن‌ها از فرصت‌های تربیتی و آموزشی، برای داشتن آینده‌ای بهتر تأکید کرد.

به گزارش استناد نیوز، اسفندیار نظری ضمن قدردانی و تشکر از «میرخانی» خیّر نیک‌اندیش که با مساعدت خود موجبات حل بخشی از مشکلات مدارس محروم شهرستان بهشهر را فراهم کرد، موفقیت آموزش و پرورش را مرهون مردمی بودن نظام تعلیم و تربیت دانست.

 به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، «نظری» خطاب به دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی گفت:موفقیت آموزشی و تربیتی شما علاوه بر اینکه آموزش و پرورش استان را سرافراز خواهد کرد، موجب رضایت والدین شما نیز خواهد شد.

وی در ادامه گفت: توجه به بهداشت فردی از نکات مهم زندگی است و شما که در مدارس شبانه‌روزی درس می‌خوانید باید بیشتر از سایر دانش‌آموزان به آن توجه کنید.

معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران همچنین گفت: با انتخاب صحیح رشته تحصیلی، شغل مناسب و موفقیت اجتماعی نصیب شما خواهد شد.

نظری به نیازهایی که باید مورد توجه جوانان باشد اشاره و خاطرنشان کرد: مهارت کسب دانش، مهارت زندگی و مهارت کسب و کار از مهمترین نیازهای مدارس امروز است که باید به آن توجه داشته باشید.

وی با اشاره به این‌که مدارس موفق، افرادی متفکر و خلاق را تحویل جامعه می‌دهند گفت:

مدارس شبانه‌روزی به‌نوعی مدرسه زندگی و محل آموختن مهارت‌ها و کسب تجربه زندگی است.

نظری همچنین گفت: توجه به هویت فردی، شناخت خود، پرداختن به فرهنگ بومی - محلی و کار‌آفرینی ازجمله مواردی است که باید در مدارس شبانه‌روزی مورد توجه ویژه قرار گیرد.

گفتنی است «اسفندیار نظری» معاون متوسطه آموزش و پرورش، «صادق علی‌بیکی» مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهشهر و «مسعود خلیلی» رییس اداره متوسطه نظری اداره‌کل از بخش‌ها و برنامه‌های مختلف خوابگاه‌های شبانه‌روزی این شهرستان بازدید به عمل آوردند.

رییس آموزش و پرورش شهرستان بهشهر نیز در این بازدید، از تلاش‌های معاون آموزش متوسطه استان برای رفع مشکلات مدارس مناطق محروم قدردانی کرد و ضمن تشکر از همکاران خود، خواستار همت بیشتر برای دستیابی دانش‌آموزان به آینده‌ای بهتر شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار