پرداخت 44 هزار و 300 میلیارد ریالی معوقات کادر درمان از یارانه ها/ پرداخت ۱۵۰۰ میلیارد ریال به اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان\
  • مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها؛

پرداخت 44 هزار و 300 میلیارد ریالی معوقات کادر درمان از یارانه ها/ پرداخت ۱۵۰۰ میلیارد ریال به اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان

  • کد خبر: 2111101544
  • چاپ
  • انتشار: 28 شهریور 1400 - 17:19

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها از پرداخت ۴۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال این سازمان برای معوقات کادر بهداشت و درمان و اتحادیه انجمن دانش‌آموزان خبر داد.

 

به گزارش استناد نیوز و به نقل از سازمان هدفمندسازی یارانه ها، «امید حاجتی» مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه گفت: امسال 44هزار و سیصد میلیارد ریال معوقات کادر بهداشت و درمان توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها پرداخت شده است. 

وی با اشاره به مبلغ پیش بینی شده در قانون بودجه برای وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی اظهارداشت: در قانون بودجه امسال مبلغ 52هزار میلیارد ریال در جدول مصارف هدفمندی تبصره (14) برای معوقات کادر بهداشت و درمان پیش بینی شده است.

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها ادامه داد: در سه ماهه اول 29 هزار و سیصد میلیارد ریال به وزارت بهداشت و درمان پرداخت شد و با واریز 15هزار میلیارد ریال جمعا تا شهریور ماه 44 هزار و سیصد میلیارد ریال برای معوقات کادر بهداشت و درمان به حساب وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی واریز شد.

پرداخت ۱۵۰۰ میلیارد ریال به اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان

وی بیان کرد: در قانون بودجه سال جاری مبلغ پنج هزار میلیارد ریال در جدول مصارف هدفمندی تبصره (14) برای فعالیت فرهنگی و اجتماعی به منظور پیشگیری از آسیب های اجتماعی از طریق اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان پیش بینی شده است در این مرحله یک هزار و 500 میلیارد ریال به وزارت آموزش و پروش واریز شده است و همچنین مبلغ 500 میلیارد ریال بصورت اسناد خزانه برای اجرای فعالیت های اشاره شده، به حساب وزارت آموزش و پرورش پرداخت شده است.

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها حل مسائل اجتماعی و کاهش آسیب های آن را در کشور مهم دانست و افزود: ضرورت حمایت از سازمان های متولی در امر آموزش و فرهنگ ایجاب می کند در برنامه ریزی مالی نیز مورد توجه قرار گیرند. اجرای فعالیت فرهنگی و آموزشی متناسب با نیازهای جامعه می تواند بسترهای خوبی را برای سلامت جامعه فراهم سازد و از این مجرا نظام اجتماعی و خانواده های ایرانی می توانند با خیالی آسوده به زیست خود ادامه حیات نمایند.ا



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار