مدافعان سلامت و خادمین قائمشهری تجلیل شدند/هدیه سفر به مشهد مقدس برای کادر درمان\
  • با حضور مدیر کل اوقاف مازندران؛

مدافعان سلامت و خادمین قائمشهری تجلیل شدند/هدیه سفر به مشهد مقدس برای کادر درمان

  • کد خبر: 2111101578
  • چاپ
  • انتشار: 19 مهر 1400 - 14:17

آئین تجلیل از مدافعان سلامت و خادمین روز دوشنبه با حضور مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران، فرمانده سپاه قائمشهر، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قائمشهر، رئیس بیمارستان رازی، رئیس کمیته امداد شهرستان قائمشهر، فرمانده نیروی انتظامی قائمشهر و برخی از مسئولین استانی و شهرستانی در امام زاده یوسف رضا قائمشهر برگزار شد.

به گزارش استناد نیوز، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران در این مراسم، گفت: به مناسبت هفته وقف و از محل درآمد موقوفات 19 نفر از مدافعان سلامت و هشت نفر از خادمین شهرستان قائمشهر تجلیل شدند.

حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی افزود: به پاس قدردانی از زحمات بی دریغ مدافعان سلامت کمک هزینه سفر به مشهد مقدس برای افرادی که از سوی بیمارستان رازی قائمشهر معرفی شدند، تقبل شده است.

وی یکی از اقدامات سازمان اوقاف که برابر اجرای نیت واقفان خیراندیش انجام می شود را بحث سلامت مردم، تجهیز بیمارستان ها و تهیه لوازم مایحتاج بیماران اعلام کرد و گفت: در سطح استان مازندران نزدیک به 100 موقوفه در این راستا داریم که منفعتی و انتفاعی است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه اوقاف در موقوفات منفعتی و درآمدزا خدمات شایسته ایی را از محل اجرای امینانه برای بهداشت و سلامت مردم انجام داده است، گفت: همزمان با اغاز شیوع کرونا اوقاف از محل درآمد موقوفات نسبت به خرید هفت دستگاه اکسیژن برای یکی از بیمارستان ها و همچنین تولید ماسک، گان و مواد ضدعفونی کننده در سطح 12 امام زاده اقدام کرده است.

حجت الاسلام حیدری بیان کرد: همچنین اوقاف از محل درآمد موقوفات نسبت به  خرید تجهیزات بیمارستانی، کپسول اکسیژن و غیره هم اقدام کرده است.

وی در ادامه در خصوص تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان نیازمند گفت: در برخی از شهرستان های سطح استان مازندران موقوفاتی داریم که در قالب مهر تحصیلی به دانش آموزان نیازمند خدمات ارائه می دهد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران بیان کرد: در سال جاری از محل درآمد موقوفات بیش از یکهزار کیف و لوازم التحریر در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار گرفته است و همچنین در شهرستان قائمشهر هم 400 بسته تهیه و توزیع شده است.

حیدری در پایان با اشاره به اینکه اوقاف در بحث تولیدهایی اعم از کشاورزی و باغی عملکرد خوبی داشته است،گفت: امیداریم بتوانیم با حمایت ها و پرداخت به موقع مستاجرین به اداره اوقاف، خدمات بیشتری را به مردم ارائه دهیم.

اوقاف



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار