کرونا آتش زیر خاکستر است/75 درصد دانش آموزان واکسن خود را دریافت کردند\

کرونا آتش زیر خاکستر است/75 درصد دانش آموزان واکسن خود را دریافت کردند

  • کد خبر: 2111101582
  • چاپ
  • انتشار: 19 مهر 1400 - 22:03

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سوادکوه با اعلام اینکه کرونا آتش زیر خاکستر است، گفت که اگر خوب مهار نشود دوباره شاهد افزایش بستری بیماران کرونایی در این شهرستان خواهیم بود.

به گزارش استناد نیوز، دکتر نصرالله رشیدی با اشاره به وضعیت زرد کرونایی در این شهرستان، افزود: شرایط سوادکوه شکننده است و قطعا هرگونه سهل انگاری و عادی انگاری نسبت به این ویروس، وضعیت را تغییر خواهد داد.

وی با اعلام اینکه عادی انگاری مردم و برگزاری مراسم ها عامل پیک پنجم کرونا بوده است، گفت: اگر چه پیک پنجم کرونا را کامل پشت سر نگذاشته ایم اما هم اکنون تعطیلات اخیر و خیل عظیم مسافران به جاده سوادکوه، بازگشت زائرین از زیارت ابا عبدالله حسین (ع) و بازگشایی برخی از مدارس بستر را برای موج بعدی کرونا آماده می کند. بنابراین از مردم می خواهیم تا با رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک همچنان به کنترل شدن این بیماری کمک کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سوادکوه با تاکید براینکه از مردم می خواهیم تا به رنگ بندی های کرونایی دل خوش نکنند، افزود: کرونا آتش زیر خاکستر است که اگر خوب مهار نشود دوباره شاهد افزایش بستری بیماران کرونایی در این شهرستان خواهیم بود.

دکتر رشیدی در خصوص تزریق واکسن کرونا در شهرستان سوادکوه، گفت: تاکنون 75 درصد از دانش آموزان نوبت اول و همچنین حدود 40 درصد از جمعیت هدف شهرستان سوادکوه دو نوبت واکسن خود را دریافت کرده اند.

وی در پایان با اعلام اینکه همه باید پس از تزریق واکسن کرونا به نکات بهداشتی توجه کنند، گفت: واکسن ایمنی صد درصدی را ایجاد نمی کند و احتمال ابتلای این بیماری نیز وجود دارد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار