دستگاه ویدئوبرونکوسکوپ از محل موقوفه تاجر ساروی به بیمارستان امام اهداء شد\

دستگاه ویدئوبرونکوسکوپ از محل موقوفه تاجر ساروی به بیمارستان امام اهداء شد

  • کد خبر: 2111101592
  • چاپ
  • انتشار: 22 مهر 1400 - 14:02

همزمان با دهه وقف، دستگاه ویدئوبرونکوسکوپ ساخت کشور ژاپن که برای درمان بیماران از اهمیت بالایی برخوردار بوده از محل موقوفه مرحوم محمدباقر تاجر ساروی توسط اداره اوقاف مرکز مازندران خریداری و به بیمارستان امام خمینی(ره) ساری تحویل داده شد.

به گزارش استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، مراسم اهدای دستگاه ویدئوبرونکوسکوپ از محل عواید موقوفه محمدباقر تاجر ساروی به بیمارستان امام خمینی(ره) ساری توسط اداره اوقاف و امور خیریه مرکز مازندران برگزار شد.

این مراسم با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) ساری و جمعی از کادر درمان استان در محل بیمارستان امام ساری برگزار شده است.

دستگاه ویدئوبرونکوسکوپ با کیفیت بسیار بالا تنها دستگاه موجود در بیمارستان امام ساری به‌شمار می‌رود که برای درمان بیماران از اهمیت بالایی برخوردار بوده است.

این دستگاه با کیفیت بسیار بالا ( ( fullHD از ریه‌های بیمار تصویربرداری و در اختیار پزش معالج قرار می‌دهد تا تشخیص بهتری برای سلامتی بیمار اتخاذ شود.

ارزش این دستگاه حدود ۱۲ میلیارد ریال می‌باشد که ساخت کشور ژاپن است و به درخواست بیمارستان امام ساری توسط اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساری از محل عواید موقوفه مرحوم محمدباقر تاجر ساروی خریداری شده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار