عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در تالار عروسی/ فوت 2 بیمار دیگر مبتلا به کرونا در قائمشهر\

عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در تالار عروسی/ فوت 2 بیمار دیگر مبتلا به کرونا در قائمشهر

  • کد خبر: 2111101601
  • چاپ
  • انتشار: 28 مهر 1400 - 15:04

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قائمشهر با بیان اینکه متاسفانه با بازگشائی تالارهای عروسی پروتکل های بهداشتی در این مکان ها رعایت نمی شود، گفت: تالارهای عروسی عامل افزایش بیماری کرونا در این شهرستان شده است.

دکتر محمد گران روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار استناد نیوز با بیان اینکه متاسفانه تالارهای عروسی بدون رعایت پروتکل های بهداشتی نسبت به برگزاری مراسمات اقدام می کنند، افزود: عدم رعایت پروتکل های بهداشتی موجب شد تا اخطاریه 2 تالار عروسی به دادستانی ارسال شود.

وی با اعلام اینکه متاسفانه بسیاری از مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند، گفت: تا زمانی که پروتکل های بهداشتی توسط مردم رعایت نشود ما همچنان شاهد افزایش بستری بیماران کرونایی در سطح این شهرستان خواهیم بود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قائمشهر با بیان  اینکه هم اکنون 46 بیمار مبتلا به کووید 19 در بیمارستان های قائمشهر بستری هستند، افزود: از این تعداد 28 بیمار در بیمارستان رازی و مابقی در ولیعصر بستری هستند.

دکتر گران بیان کرد: در 24 ساعت گذشته 13 بیمار جدید مبتلا به بیماری کووید 19 در بیمارستان های قائمشهر بستری و 14 بیمار هم ترخیص شدند.

وی با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته تعداد مراجعه کنندگان سرپایی به بیمارستان های قائمشهر 83 نفر بوده است، افزود: متاسفانه اگر پروتکل های بهداشتی توسط مردم این شهرستان رعایت نشود، ما همچنان شاهد افزایش بستری و مراجعات سرپایی خواهیم بود که  این آمارها نگران کننده است.

متاسفانه در 24 ساعت گذشته 2 نفر به دلیل ابتلا به بیماری کووید 19 در این شهرستان جان باختند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار