سامانه پاسخگویی به شکایات مردمی درباره تخلفات نان در مازندران راه اندازی شد\

سامانه پاسخگویی به شکایات مردمی درباره تخلفات نان در مازندران راه اندازی شد

  • کد خبر: 2111102099
  • چاپ
  • انتشار: 21 ارديبهشت 1401 - 16:59

سامانه پاسخگویی به شکایات مردمی درباره تخلفات نان اداره کل غله مازندران راه اندازی شد.


به گزارش استناد نیوز، روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی مازندران اعلام کرد سامانه پاسخگویی به شکایات مردمی به منظور ایجاد ارتباط مستقیم با شهروندان استان در خصوص تخلفات صورت گرفته توسط نانوایی‌ها و فراهم کردن شرایطی برای دریافت پیشنهادات، انتقادات و شکایات مردمی راه اندازی شد.
در این سامانه که هم بر پایه تماس تلفنی و هم به صورت پیامکی طراحی شده شهروندان محترم استان می‌توانند برای ارتباط تلفنی با شماره ۰۱۱۳۳۱۱۴۰۰۰ و برای ارسال پیامک با شماره ۳۰۰۰۱۳۹۴ تماس گرفته و پیشنهادات، انتقادات و شکایات خود را از هر واحد خبازی به مسئولین اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران منتقل کنند.
در این اطلاعیه آمده است: همه واحد‌های خبازی سنتی موظفند برابر آرد سهمیه تحویلی و رعایت ساعت پخت اقدام به پخت و تحویل نان نمایند و شهروندان محترم استان می‌توانند هرگونه تخلف از قبیل تعطیلی خودسرانه، گرانفروشی، کم فروشی، عدم پخت سهمیه واحد، عدم رعایت ساعت کاری، جابجایی و فروش آرد خارج از شبکه را از طریق شماره‌های اعلام شده به واحد بازرسی و پاسخگویی به شکایات مردمی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران اطلاع دهند تا با متخلفان وفق مقررات و با قاطعیت برخورد شود.
روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران در خصوص موارد مطرح شده در فضای مجازی در خصوص گرانی آرد و نان عنوان کرد: با توجه به سیاست‌های اخیر دولت فقط در بخش صنعت و نان حجیم و نیمه حجیم، تغییرات قیمتی در بخش آرد و گندم داشتیم.
خبازان می‌بایست نان را براساس قیمت ابلاغی ارائه دهند و شهروندان در صورت مشاهده گران فروشی می‌توانند از طریق سامانه پیامکی و یا تلفن اعلام شده مراتب را اعلام تا از طریق دستگاه‌های نظارتی برخورد قانونی با متخلفین اعمال می‌شود.
تلفن ۱۲۴ ستاد خبری اداره کل صمت استان نیز به عنوان سامانه رسیدگی به شکایات، قابل دسترس عموم شهروندان است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار