۵۰ بازرس بهداشت و محیط بازار قایمشهر را تحت نظارت دارند\

۵۰ بازرس بهداشت و محیط بازار قایمشهر را تحت نظارت دارند

  • کد خبر: 2111102131
  • چاپ
  • انتشار: 27 ارديبهشت 1401 - 09:02

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قائمشهر با اعلام اینکه 50 بازرس بهداشت و محیط به صورت روزانه از سطح بازار این شهرستان بازدید به عمل می آورند، گفت: از شهروندان می خواهیم تا ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی ،مشکلات خود را در زمینه بهداشت و محیط به سامانه 190 اطلاع دهند.

دکتر محمد گران روز سه شنبه  در گفت و گو با خبرنگار استناد نیوز با بیان اینکه شهرستان قائمشهر همانند کشور، 6 پیک کرونا را پشت سر گذاشته است، افزود: پیک پنجم از تمام پیک ها بدتر بوده است به طوری که در تمام بخش های بیمارستان های رازی و ولیعصر قائمشهر بیماران مبتلا به کووید 19 بستری بوده اند.

وی با اعلام اینکه در پیک پنجم کرونا حدود چهار برابر بستری موقت داشته ایم، گفت: پیک پنجم کرونا را با همت کادر درمان، مسئولین و مردم این شهرستان همانند سایر شهرهای کشور، پشت سر گذاشته ایم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قائمشهر با بیان اینکه درماه های بهمن و اسفند سال گذشته شاهد سویه اومکیرون بوده ایم، افزود: در این سویه به دلیل سرایت انتقال پذیری تعداد بستری شدگان افزایش پیدا کرد.

دکتر گران با اعلام اینکه کرونا هیچ وقت از بین نمی رود، گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه زدن ماسک و تکمیل واکسیناسیون کرونا بسیار حائز اهمیت است.

وی تزریق به موقع واکسن و رعایت پروتکل های بهداشتی را گامی مهم در پیشگیری از ورود به پیک جدید کرونا اعلام کرد و افزود: در حال حاضر بهترین راه برای ایمن بودن در برابر این ویروس، انجام واکسیناسیون است که کاهش مرگ و میر خود تائید کننده اهمیت و نقش واکسیناسیون در کنترل این بیماری است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قائمشهر با اعلام اینکه 50 بازرس محیط به صورت روزانه از سطح این شهرستان بازدید به عمل می آورند، گفت: از شهروندان می خواهیم تا ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی ،مشکلات خود را در زمینه بهداشت و محیط به سامانه 190 اطلاع دهند.

دکتر گران، افزود: روزانه و به صورت میانگین 30 تا 40 اخطاریه به واحدهای صنفی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند، ارسال می شود.

انجام بیش از یکهزار و 700 ماموریت اورژانس در قائمشهر 

وی با اعلام اینکه 6 پایگاه اورژانس در سطح قائمشهر وجود دارد، گفت: روزانه بین یکهزار و 500 تا یکهزار و 700 ماموریت توسط اورژانس 115 شهرستان قائمشهر انجام می شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قائمشهر در پایان با اشاره به اینکه 2 پایگاه اورژانس در سطح این شهرستان استیجاری بوده است، گفت: پایگاه اورژانس 115 در چمازکتی با همت خیرین با 80 درصد پیشرفت فیزکی در حال ساخت است و پایگاه دیگر هم 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار