3 طرح آب و فاضلاب در شهرستان جویبار افتتاح و کلنگ زنی می شود\

3 طرح آب و فاضلاب در شهرستان جویبار افتتاح و کلنگ زنی می شود

  • کد خبر: 2111102136
  • چاپ
  • انتشار: 27 ارديبهشت 1401 - 15:36

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان جویبار از افتتاح 2 طرح و آغاز عملیات اجرایی مخزن 2 هزار متر مکعب در سطح این شهرستان خبر داد.

 

پیمان ابراهیمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار استناد نیوز، افزود: عملیات اجرایی احداث مخزن 2 هزار متر مکعب و ایستگاه پمپاژ شهر کوهیخیل، شهرک صنعتی و بخشی از روستاهای جویبار و کوهیخیل به زودی آغاز می شود.

وی اعتبار پیش بینی شده برای این طرح را 13 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: مدت زمان اجرای این طرح هم 10 ماه اعلام شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان جویبار با بیان اینکه پیمانکار طرح احداث مخزن 2 هزار متر مکعب انتخاب شده است، افزود: به محض تحویل زمین از سوی شهرک صنعتی، عملیات اجرای این طرح آغاز خواهد شد.

ابراهیمی با اعلام اینکه آب شهرجویبار از شهرستان های بهنمیر، قائمشهر و ساری تامین می شود، گفت: به منظور رفع مشکل کم آبی در شهر جویبار و به خصوص کوهیخیل نسبت به احداث مخزن 2 هزار متر مکعبی اقدام می کنیم.

وی با بیان اینکه احداث مخزن 2 هزار متر مکعب در ادامه تکمیل پروژه کوهیخیل بوده است، افزود: در فاز اول شبکه آب کوهیخیل با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 500 میلیون تومان به بهره برداری رسیده است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان جویبار، بیان کرد: این طرح به طول 9 کیلومتر در هفته دولت دو سال گذشته به بهره برداری رسیده است.

ابراهیمی با بیان اینکه به منظور افزایش دبی تامین آب در بخش گیلخواران خط انتقال بهنمیر به جویبار به طول 6.5 کیلومتر احداث شده است، افزود: این طرح در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسد.

وی میزان اعتبار هزینه شده برای این طرح را هفت میلیارد و 500 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: با اجرای این طرح تمام شبکه شهر و روستای بخش گیلخواران بهبود می یابد.

پایان خانه به دوشی ساختمان آب و فاضلاب در جویبار

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان جویبار از پایان خانه به دوشی ساختمان اداری این امور در اردیبهشت ماه امسال خبر داد و گفت: این طرح در فضایی به مساحت 450 متر مربع و هزینه ای بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون تومان در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسد.

ابراهیمی مدت زمان ساخت ساختمان اداری آب و فاضلاب شهرستان جویبار را 6 ماه اعلام کرد.

بیش از 40 درصد شبکه آب در جویبار فرسوده است

وی، گفت: 40 درصد از شبکه لوله کشی آب آشامیدنی در این شهرستان فرسوده است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان جویبار بیان کرد: سال گذشته 30 کیومتر بازسازی، اصلاح و تعویض شبکه فرسوده در سطح این شهرستان انجام شده است.

ابراهیمی با اعلام اینکه امسال بازسازی، اصلاح و تعویض شبکه فرسوده 15 کیلومتر از سطح این شهرستان را تحویل گرفته ایم، افزود: بنا داریم تا ظرف یکماه آینده نسبت به اصلاح و بازسازی شبکه فرسوده یک روستا اقدام کنیم.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان جویبار در پایان با بیان اینکه از مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران، نمایندگان و فرماندار این شهرستان بایت رفع مشکل کم آبی جویبار تقدیر و تشکر می کنم، گفت: با حمایت مسئولین و نمایندگان و در طی 2 سال بیش از 40 میلیارد تومان پول به منظور رفع مشکل کم آبی این شهرستان اختصاص یافته است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار