هشتمین مدرسه هوشمند مازندران در نور افتتاح شد\

هشتمین مدرسه هوشمند مازندران در نور افتتاح شد

  • کد خبر: 2111102546
  • چاپ
  • انتشار: 11 مهر 1401 - 17:38

فرمانده سپاه کربلای مازندران، گفت: هشتمین مدرسه هوشمند ۶ کلاسه غیر دولتی مبین سپاه وابسته به موسسه آموزشی فرهنگی راهیان کوثر استان با زیر بنای ۷۰۰ متر در شهرستان نور ساخته و افتتاح شد.


به گزارش روز دوشنبه استناد نیوز، سردار سیاوش مسلمی، تربیت محوری مبتنی بر سند تحول آموزش و پرورش را یکی از رویکرد‌های مدارس معین در استان دانست و افزود: در این مدارس مسائل تعلیم و تربیت توامان پرداخته می‌شود تا شکاف به وجود آمده در مجموعه‌های آموزشی برطرف می‌شود.
وی گفت: می‌باسیت یک رویکرد اساسی و تربیتی را بر اساس آموزه‌های دینی در مدارس دنبال کنیم و این مدارس را به عنوان یک مدرسه الگو در بحث تربیتی با تراز انقلاب اسلامی معرفی کنیم.
سردار مسلمی با بیان اینکه هشت مدرسه مبین تاکنون در هشت شهرستان استان بازگشایی شده است ادامه داد: امیدواریم سال آینده این مدارس را در تمام سطوح تحصیلی در ۲۲ شهرستان استان به بهره برداری برسانیم.
مدیر مدرسه غیر دولتی مبین نور نیز گفت: پیش دبستانی و دبستان غیر دولتی مبین در زمینی به مساحت ۳ هزار متر مربع و بنای آموزشی ۷۰۰ مترمربع در دو طبقه با دارا بودن ۶ کلاس، با همت و درایت خیر بزرگ مدرسه‌ساز کشور حاج حمیدرضا شاه حسینی با بیش از ۳ میلیارد تومان ساخته و به بهره برداری رسید.
کریمی افزود: این فضای آموزشی در نور با دارا بودن دو سالن ورزشی برای زنگ ورزش دانش آموزان این شهر افتتاح شده است تا این دانش آموزان‌ها بتوانند از امکانات خوب آموزشی بهره کافی را ببرند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار