دوطرح آبرسانی در سوادکوه افتتاح و کلنگ زنی شد\
  • به مناسبت هفته بسیج،

دوطرح آبرسانی در سوادکوه افتتاح و کلنگ زنی شد

  • کد خبر: 2111102783
  • چاپ
  • انتشار: 05 آذر 1401 - 17:23

همزمان با هفته بسیج، طرح آبرسانی به روستای کردآباد افتتاح و عملیات احداث مخزن ذخیره درروستای شش رودبار با حضور نماینده مردم در خانه ملت، مدیرعامل و معاونان آبفا مازندران، فرماندار، مسئولان شهرستانی و خانواده معزز شهدا در شهرستان سوادکوه آغاز شد.


به گزارش روز شنبه استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب مازندران، در این مراسم دکتر مرادیان نماینده مردم در خانه ملت با تبریک هفته بسیج گفت: روحیه جهادی و سلامت کاری که در مجموعه آبفا وجود دارد قابل ستایش است.
وی، با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب از سالمترین مجموعه ها در استان محسوب می شود، ادامه داد: جهت گیری درستی در این شرکت شکل گرفت که مطابق سیاستهای کلان نظام جمهوری اسلامی ایران و منویات مقام معظم رهبری است.
دکتر مرادیان ادامه داد: امیدواریم این روحیه همچنان در مدیریت و کارکنان آب و فاضلاب ادامه داشته باشد.
مدیرعامل آبفامازندران نیز با اشاره به اجرای طرحهای آبرسانی در شهرستان سوادکوه گفت: مردم این شهرستان سالها دغدغه آب داشتند.
مهندس بهزاد برارزاده تصریح کرد: مازندران یکی از استانهایی است که دغدغه آب دارد که برای رفع این دغدغه نیاز به اعتبار داریم.
وی ادامه داد: حق مردم استان بیشتر از این است و ما نیز پیگیر این حق مردم هستیم.
مدیرعامل آبفامازندران با بیان اینکه همکاران ما همواره تلاش می کنند خدمات شایسته ای را به مردم ارائه دهند، گفت: اجرای طرحهای مختلف برای مردم سرمایه گذاری محسوب می شود.
مهندس برارزاده در بخش دیگری از سخنانش به افتتاح طرح آبرسانی به روستای کردآباد در شهرستان سوادکوه اشاره و تصریح کرد: این طرح شامل اجرای خط انتقال به طول ۱۶۰۰ متر، احداث ۲ مخزن در مجموع به حجم ۵۲۰ متر مکعب و تجهیز یک باب ایستگاه پمپاژ می باشد.
وی اعتبار هزینه شده برای بهره برداری از این طرح را ۵۰ میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: ۴۲۰ خانوار از مزایای این طرح بهره مند شدند.
مهندس برارزاده به آغاز عملیات کلنگ زنی مخزن شش رودبار در این شهرستان اشاره کرد و افزود: در این طرح مخزن ۵۰ متر مکعبی با پیش بینی ۳ میلیارد ریال و برخورداری ۳۵ خانوار احداث خواهد شد.
فرماندار سوادکوه نیز در این مراسم حضور مهندس برارزاده مدیرعامل شرکت را منجر به وقوع اتفاقات خوب در این شهرستان دانست و گفت: طی سالهای اخیر پروژه های خوبی در بخش آبرسانی در این شهرستان انجام شد که از تمامی تلاشهای صورت گرفته قدردانی می کنم



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار