دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در قائمشهر برگزار می شود\

دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در قائمشهر برگزار می شود

  • کد خبر: 2111103103
  • چاپ
  • انتشار: 10 ارديبهشت 1402 - 14:41

رئیس اداره کتابخانه عمومی شهرستان قائمشهر از برگزاری دوازدهمین دوره جشنواره "کتابخوانی رضوی" فردی، گروهی و خانوادگی در این شهرستان خبر داد.

 

خبرنگار: مونا معینی

مونیکا زارعی روز یک شنبه در گفت و گو با خبرنگار استناد نیوز با بیان اینکه دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی با موضوع امام رضا (ع) همزمان با سراسر کشور در این شهر ستان هم برگزار می شود، افزود: دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در گروه های سنی کودک، نوجوان و برزگسال  برگزار می شود.

وی با اعلام اینکه کتابها متناسب با گروه سنی و رشته مورد نظر میسر است، گفت: شرکت کنندگان در چهار گروه سنی خردسال، کودک، نوجوان و بزرگسال می توانند در قالب کتابخوانی و هنری در این مسابقات شرکت کنند و همچنین هر گروه سنی می تواند متناسب با سن خود به معرفی 2 کتاب بپردازد.

رئیس اداره کتابخانه شهرستان قائمشهر با بیان اینکه فراخوان جشنواره کتابخوانی رضوی از اواخر اسفند ماه اعلام شد و تا پایان تیرماه ادامه دارد، افزود: علاقه مندان می توانند برای شرکت در جشنواره آثار خود را ارسال کنند.

زارعی در خصوص اطلاع رسانی به افراد برای شرکت در این جشنواره، گفت: آیت الله علی معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و فرماندار قائمشهر پیامی را مبنی بر دعوت مردم برای شرکت در این جشنواره تهیه کردند که به زودی منتشر می شود تا علاقه مندان بتوانند در دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کنند.

وی دیگر اطلاع رسانی برای شرکت گسترده تر مردم در این جشنواره را اطلاع رسانی در فضای مجازی ، نصب بنر در سطح شهر با همکاری شهرداری قائمشهر و حضور همکاران کتابخانه در مدارس برای ترغیب دانش آموزان اعلام کرد.

رئیس اداره کتابخانه عمومی شهرستان قائمشهر در پایان تعداد عضو در کتابخانه سطح این شهرستان را حدود چهار هزار و 500 عضو اعلام کرد و گفت: حدود 110 هزار جلد کتاب در کتابخانه سطح این شهرستان وجود دارد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار