خط انتقال آب در قائمشهر با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است\
  • مدیر عامل آب و فاضلاب مازندران؛

خط انتقال آب در قائمشهر با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است

  • کد خبر: 2111103349
  • چاپ
  • انتشار: 22 مرداد 1402 - 11:50

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران به پیشرفت ۴۰ درصدی اجرای این طرح از زمان آغاز تا کنون اشاره و گفت: بر اساس پیش بینی‌های اولیه این طرح در مدت ۱۴ ماه به اتمام می‌رسد و با تکمیل و بهره برداری از آن، افت فشار و کمبود آب ۲۰ هزار مشترک برطرف می‌شود.

به گزارش استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی ، بهزاد برارزاده با بیان اینکه این طرح یکی از بزرگترین طرح‌های آبرسانی در شهر قائمشهر محسوب می‌شود، افزود: برای اجرای این طرح در فاز اول حجم مخزن ذخیره آب شرب شهر قائمشهر از طریق برداشت از کف به دوبرابر افزایش یافت.

وی، اجرای خط انتقال به طول دو هزار و ۷۰۰ متر از تأسیسات ایستگاه پمپاژ تا هسته مرکزی شهر به قطر ۸۰۰ میلی متر و نیز اجرای خط انتقال به طول دو هزار و ۲۵۰ متر به قطر ۲۰۰ میلی متر را از مشخصات این طرح عنوان و تصریح کرد: هزار میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این طرح پیش بینی شد.

مدیرعامل آبفای مازندران، با بیان اینکه این طرح از خیابان تهران آغاز می‌شود و در مسیرهای خیابان رازی تا چهار راه فرهنگ در خیابان ساری ادامه می‌یابد، اظهار داشت: تاکنون سه هزار و ۳۰۰ متر خط توزیع اصلی در اقطار ۸۰۰ و ۲۰۰ میلی متری در مناطق خیابان تهران حد فاصل آب منطقه‌ای تا بعد از سه راه دخانیات و بخشی از حریم راه آهن در خیابان ساری اجرا شد.

برارزاده به پیشرفت ۴۰ درصدی اجرای این طرح از زمان آغاز تا کنون اشاره و تصریح کرد: بر اساس پیش بینی‌های اولیه این طرح در مدت ۱۴ ماه به اتمام می‌رسد و با تکمیل و بهره برداری از آن، افت فشار و کمبود آب ۲۰ هزار مشترک برطرف می‌شود.

گفتنی است ۷۴ هزار و ۵۰۰ مشترک تحت پوشش امور آب و فاضلاب قائمشهر قرار دارد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار