چهار طرح آبرسانی هفته دولت در قائمشهر افتتاح و کلنگ زنی می شود\

چهار طرح آبرسانی هفته دولت در قائمشهر افتتاح و کلنگ زنی می شود

  • کد خبر: 2111103371
  • چاپ
  • انتشار: 31 مرداد 1402 - 14:34

مدیر امور آبفا قائمشهر، گفت: به مناسبت هفته دولت چهار طرح آبرسانی در سطح این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می شود. 

دکتر مصطفی زمانی روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار استناد نیوز با بیان اینکه به مناسبت هفته دولت طرح اجرای عملیات خط انتقال آب به طول ۸۰۰ متر در منطقه کوچکسرا قائمشهر افتتاح می شود، افزود : این پروژه با ۲۰ میلیارد ریال اعتبار انجام شده است

وی هدف از اجرای این طرح را افزایش توان انتقال به میزان 16 لیتر درثانیه اعلام کرد.

مدیر امور آبفا قائمشهر با بیان اینکه به مناسبت هفته دولت اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب به طول ۲ کیلومتر در خیابان شرافت قائمشهر افتتاح و به بهره برداری می رسد، افزود: برای این طرح ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است که با اجرای این طرح یکهزار و ۵۰۰ نفر از این نعمت برخوردار می شوند.

زمانی هدف از اجرای این طرح را جمع آوری و تصفیه فاضلاب شهری مصارف خانگی و حفظ محیط زیست اعلام کرد.

وی به اصلاح و توسعه شبکه آب شهری و روستایی اشاره کرد و ادامه داد : اجرای اصلاح و توسعه شبکه روستایی بطول ۲۵ کیلومتر ، شهری بطول 15 کیلومتر و همچنین استاندارد سازی انشعابات با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال انجام شد که در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری می رسد.

مدیر امور آبفا قائمشهر جمعیت برخوردار از این پروژه را ۵۰ هزار نفر و هدف از اجرای این طرح را کاهش هدر رفت و افزایش فشار آب شرب و توسعه شبکه اعلام کرد.

دکتر زمانی با اعلام اینکه به مناسبت هفته دولت عملیات اجرایی حفر و تجهیز ۳ حلقه چاه با آبدهی ۱۳۰ لیتر در ثانیه در ارطه ، اسکندرکلا و محوطه ایستگاه پمپاژ آغاز می شود، افزود : اعتبار پیش بینی شده برای این طرح ها ۳۵ میلیارد ریال و هدف از اجرای این طرح تامین آب شرب سالم و بهداشتی است.

مدر آبفا قائمشهر در پایان با اعلام اینکه به منظور پایداری شبکه آبرسانی ۴۰ کیلومتر عملیات اصلاح و توسعه شبکه آب این شهرستان اجرا شد، گفت: تا پایان امسال ۵۰ کیلومتر دیگر هم اجرا می شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار