کمک به شبکه برق مشهد با نونوارسازی ۷۳ دستگاه ترانسفورماتور\

کمک به شبکه برق مشهد با نونوارسازی ۷۳ دستگاه ترانسفورماتور

  • کد خبر: 2111103495
  • چاپ
  • انتشار: 30 شهریور 1402 - 14:45

 امور نگهداشت شبکه فشار متوسط شرق مشهد با تلاش همکاران واحد سرویس ترانسفورماتور شبکه فشار متوسط شرق توانست تعداد 73 دستگاه ترانسفورماتور بازسازی و به بهره برداری برساند و بدین طریق به شبکه برق شهرستان کمک کند .

 به گزارش استناد نیوز و به نقل از دفتر روابط عمومی، مهندس بهمن صداقت مدیر امور نگهداشت شبکه فشار متوسط شرق مشهد گفت: با توجه به فصل گرما و ضرورت عبور موفق از پیک بار تابستان 1402 و ظرفیت سازی جهت تامین ترانسفورماتور مشترکین، در یک حرکت جهادی 73 دستگاه ترانس موجود در انبار که به تعمیر نیاز داشت توسط کارکنان واحد سرویس، بازسازی شده و به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه ترانسفور ماتور ها مذکور در محل سوله تعمیرات ترانس مجموعه حق گو رستمی بازسازی شده است، گفت: برای خرید 73 دستگاه ترانس نو و جدید باید 190 میلیارد ریال هزینه می شد ضمن اینکه تعمیر این تعداد ترانس در خارج از مجموعه توزیع برق مشهد نیز حدود 4 میلیارد تومان هزینه در بر داشت که با تلاش همکاران و با رقم بسیار ناچیزی، تعمیرات انجام و این حرکت جهادی محقق گردید.

وی ضمن تقدیر از حمایت های مهندس آذری معاون بهره برداری و نگهداشت گفت: از همکاران مجموعه امور تدارکات و انبار بویژه آقایان سرگزایی و عجمیان و همچنین واحد نگهداشت پست ها و امور نت فشار متوسط شرق صمیمانه تشکر می کنیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار