انعقاد 45 شرکت دانش بنیان با شهرداری ها\

انعقاد 45 شرکت دانش بنیان با شهرداری ها

  • کد خبر: 2111107
  • چاپ
  • انتشار: 11 دی 1398 - 23:07

استناد نیوز،  استاندار مازندران  گفت: تلاش شد با استفاده از ظرفت فناوری نوین و شرکت‌های دانش‌بنیان، 45 شرکت با شهرداران قرارداد منعقد کنند.

 

به گزارش استناد نیوز، احمد حسین‌زادگان   در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی مازندران با حضور وزیر کشور در استانداری اظهار داشت: در بحث تحریم باید با اقدامات مناسب در جهت افزایش کسب رضایتمندی گام برداریم و در زمینه اغتشاشات گذشته استان مازندران به تناسب آرام بود.

وی افزود: حوزه پسماند استان که یک معضل بوده اکنون به مرز بحران رسیده و این امر محصول چندین سال بی‌توجهی است تا جهت کسب نتیجه مطلوب اقداماتی انجام دهیم.

استاندار مازندران تصریح کرد: تلاش شد با استفاده از ظرفت فناوری نوین و شرکت‌های دانش‌بنیان، 45 شرکت با شهرداران قرارداد منعقد کنند.

حسین‌زادگان با اشاره به اهمیت سمن‌ها در جامعه، تصریح کرد: بیش از 100 هزار دانش‌آموز در سمن‌های اجتماعی و 100 سمن در حوزه روستایی تشکیل و ساماندهی شد.

استاندار مازندران گفت: مجوز احداث اسکله گردشگری در استان انجام تا از ظرفیت دریا علاوه بر پرورش ماهیان خاویاری و پرورش ماهی در قفس جهت گردشگری نیز ورود کنیم.

وی افزود: چشمه سورت، باغ صفی‌آباد و باغ 33 هکتاری رامسر از مناطق دیدنی و زیبای استان بوده که مشکلات بحث گردشگری در حال برطرف شدن است. استفاده از زمین‌های شیب‌دار در اولویت است. دو میلیون اصله نهال و درخت هدف‌گذاری شد که بیش از 400 هکتار درختکاری انجام شد.

حسین‌زادگان گفت: محصولات کشاورزی فراوانی در استان تولید می‌شود که 2.5 میلیون تن میزان تولید مرکبات استان است و می‌توانیم در بحث صادرات موفق‌تر عمل کنیم و پایانه صادراتی نیز با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حال اجرا است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار