نماینده مردم ساری در مجلس: سند آمایش سرزمینی استان مازندران صحیح اجرایی شود\

نماینده مردم ساری در مجلس: سند آمایش سرزمینی استان مازندران صحیح اجرایی شود

  • کد خبر: 2111108
  • چاپ
  • انتشار: 11 دی 1398 - 23:09

استناد نیوز، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه توسعه اقتصادی در مناطق باید اصولی باشد گفت: سند آمایش سرزمینی استان مازندران صحیح اجرایی شود.

به گزارش استناد نیوز، محمد دامادی عصر امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی مازندران در استانداری اظهار داشت: مدیران در شرایط اقتصادی با دست خالی کار می‌کنند و باید به آنان کمک شود.

وی افزود: ساری مرکز استان بوده و مردم چهاردانگه سال‌ها با این موضوع دست و پنجه نرم می‌کنند. باید بدانیم این منطقه محروم است و دیگر زباله را روی دوششان سوار نکنیم.

دامادی بیان کرد: انتظار داریم از زباله به سادگی عبور نکنیم چون تبدیل به مسئله امنیتی می‌شود. برای رشد استان سند آمایش سرزمینی به درستی اجرا می‌شود.

وی گفت: در بحث کشورهای سی آی اس می‌توانیم در شرایط کنونی به رشد اقتصادی کمک کنیم که بابد از بخش خصوصی حمایت شود. اصلی‌ترین شاخص ما جاده است. جاده ساری به تاکام دچار حوادث زیادی می‌شود که برای تکمیل آن 25 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

دامادی ادامه داد: درصدی از استخراج نفت برای حوزه نفتی بوده اما برای استان مازندران انجام نمی‌شود که به وزیر نفت تذکر داده شده تا اجرایی کند.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت و ظرفیت بسیج گفت: در تکمیل پروره‌ها و طرح‌ها به کمک بسیج سازندگی پروژه‌ها را جهادی به اتمام می‌‌رسانیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار