بیمارستان بقیه الله سپاه در ردیف بهترین و کارآمدترین بیمارستان‌های کشور است\

بیمارستان بقیه الله سپاه در ردیف بهترین و کارآمدترین بیمارستان‌های کشور است

  • کد خبر: 2111110
  • چاپ
  • انتشار: 11 دی 1398 - 23:15

استناد نیوز، نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: بیمارستان بقیه الله سپاه در ردیف بهترین و کارآمدترین بیمارستان‌های کشور است.

به گزارش استناد نیوز، آیت الله محمد باقر محمدی لائینی  در مراسم تجلیل از پرستاران سپاه کربلای مازندران با تبریک ولادت بزرگ پرستار کربلا حضرت زینب کبری (س)، اظهار داشت: شهدای مدافعان حرم در دفاع از حرم زینب کبری (س) نقش اساسی ایفا کردند و روز پرستار را گرامی می‌داریم.

وی افزود: پرستاران فرشتگان سلامت هستند و زحمات، خدمات و دلسوزی آنها برای بیماران را ارج می‌نهیم و از خدای بزرگ برای آنان آرزوی اجر و پاداش اخروی همراه با بهبودی زندگی دنیوی و شرایط مساعد کاری و حمایت‌های جانبه از سوی مسئولان خواستاریم.

نماینده مقام معظم رهبری در مازندران با اشاره به اینکه یکی از برکات سپاه پاسداران مربوط به حوزه درمان و سلامت به جامعه است، تصریح کرد: این نهاد تنومند به مثابه سایر حوزه‌های مسئولیتی خود موفق عمل کرده است و بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سپاه در استان به صورت مدرن، مجهز با کادر مجرب حاذق خدمات خوبی به مردم ارائه دادند.

لائینی با بیان اینکه مدیریت جهادی در هر زمینه از جمله سلامت می‌تواند به یک فرصت خوب و موفقیت شایسته برای آحاد جامعه مبدل می‌شود، افزود: بیمارستان بقیه الله سپاه در ردیف بهترین و کارآمدترین بیمارستان‌های کشور است.

وی با اعلام اینکه وجهه علمی در مراکز درمانی و بیمارستانی سپاه به صورت غنی و تقویت شده باید بارور شود، گفت: بیمارستان ولایت ساری باید توسعه یابد و در تراز استان مازندران وسیع شود.

امام جمعه ساری با اشاره به اینکه همه اقسام بیمه‌ها باید در مراکز درمانی و بیمارستان‌های سپاه مازندران ارائه شود، افزود: در شان رزمندگان و مردم ارزشی مازندران این است که بیمارستان ولایت ساری مجهزتر از سایر بیمارستان‌های استان شود.

لائینی با بیان اینکه تخصص، حاذقیت، رعایت حقوق شرعی در بیمارستان‌های درمانی سپاه باید بیشتر از مراکز درمانی خصوصی تقویت شود، گفت: پرستاران باید با الگوگیری از زینب کبری (س) نقش اساسی در خدمت رسانی صادقانه به بیماران داشته باشند.

وی با اعلام اینکه افتخار می‌کنیم الگوی پرستاری ایران 1200 سال زودتر از روز پرستار در دنیا است، افزود: روز پرستار ایران با فرهنگ، شخصیت و الگوی ملت ایران الگوسازی شده است. نباید در برابر فرهنگ غرب و سیاست‌های استکبار در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی نباید دنباله رو و متکی شویم و سیاست‌هایی مبتنی بر داشته‌های خود برنامه‌ریزی کنیم.

وی با اشاره به اینکه بیماری در کاهش گناهان ثواب دارد و نباید به واسطه برخی مسائل بعد معنوی و ارزشی شغل پرستاری را فراموش کنیم، افزود: شغل پرستاری یک عبادت بزرگ و حق الناس است و با خوشرویی، صبر و متانت با بیماران و مراجعه کننده برخورد شود.

در این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران، نماینده ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران و مسئولان استانی و کادر درمانی از پرستاران نمونه مراکز بهداشتی، امدادی و درمانی سپاه کربلای مازندران تقدیر شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار