توانمندسازی کودکان یک تکلیف الهی و مسولیت اجتماعی است\

توانمندسازی کودکان یک تکلیف الهی و مسولیت اجتماعی است

  • کد خبر: 2111187
  • چاپ
  • انتشار: 17 دی 1398 - 16:27

استناد نیوز، معاون اجتماعی بهزیستی مازندران گفت: توانمندسازی کودک یک تکلیف الهی و مسولیت اجتماعی است.

 

به گزارش استناد نیوز، وحید حسین‌زاده در بازدید از مراکز آسیب‌دیدگان اجتماعی شهرستان ساری اظهار داشت: خانه امن، مرکز نگهداری کودکان خیابانی و خانه سلامت جزو مراکز تحت پوشش بهزیستی هستند. وی بر ارتقای اجتماعی، فرهنگی و روانی این مراکز تاکید کرد و افزود: خانه امن پناهگاهی برای مصون ماندن زنان از خطرات و پیامدهای خشونت خانگی است.
به گفته وی، کارشناسان در خانه امن برای حل مشکلات و مسائل زنان خشونت دیده و دفاع از حقوق آنان اقدامات لازم را برای توانمندسازی زنان آسیب‌دیده انجام می دهند.
معاون اجتماعی بهزیستی مازندران تصریح کرد: به مسولان خانه سلامت هم تاکید شده که حمایت و راهنمایی لازم از دختران وخانواده‌های آنان انجام شود.
وی ادامه داد: توانمندسازی وسامان‌دهی دختران دچار مشکلات فردی،خانوادگی و اجتماعی از اهداف سازمان بهزیستی در مراکز تحت پوشش است. حسین زاده در مرکز کودکان خیابانی نیز تاکید کرد که رویکرد بهزیستی در مراکز آسیب فعالی تیمی است و باید فرصت فعالیت اجتماعی و نشاط را برای کودکان فراهم کنیم تا کودکان به‌عنوان آینده‌سازان جامعه در شرایط مناسب پرورش یابند.
وی با تاکید بر اینکه، توانمندسازی کودک یک تکلیف الهی و مسولیت اجتماعی است، گفت:
خدمات مددکاری، روانشناختی، بهداشتی و حرفه‌آموزی از ارکان اصلی توانمندسازی کودکان است. به گفته وی، هر کودکی که در مرکز هست یک فرصت برای جامعه می‌باشد و باید شرایط تجربه دوران کودکی را برای آنان فراهم کنیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار