پرداخت یکهزار و ۶۰۰ میلیارد تسهیلات غیرارزی به واحدهای صنعتی صادرات محور استان\

پرداخت یکهزار و ۶۰۰ میلیارد تسهیلات غیرارزی به واحدهای صنعتی صادرات محور استان

  • کد خبر: 2111224
  • چاپ
  • انتشار: 18 دی 1398 - 13:16

استناد نیوز - مدیر بانک توسعه صادرات مازندران گفت که این بانک امسال تاکنون در استان ۹۰ میلیون یورو تسهیلات ارزی پرداخت کرده است.

 

 به گزارش استناد نیوز، یعقوب علی انیسی روز چهارشنبه در کمیسیون تخصصی بازار پول و سرمایه اتاق بازرگانی مازندران در ساری افزود که این تسهیلات برای خرید ماشین آلات در اختیار شرکت فولاد ایرانیان در بندر امیرآباد و کاله آمل قرار گرفته است.

وی با اعلام این که بانک توسعه صادرات تسهیلات ارزی و ریالی را به واحدهای صنعتی صادرات محور پرداخت می کند، گفت که این بانک در سال جاری یکهزار و ۶۰۰ میلیارد ریال هم تسهیلات غیرارزی به واحدهای صنعتی صادرات محور استان پرداخت کرد.

انیسی از شرکت های دانش بنیان به عنوان اولویت فهرست پرداخت تسهیلات توسعه صادرات یاد کرد و افزود: این بانک در سال جاری برای حمایت مالی از واحدهای محدودیتی ندارد.

وی نرخ تسهیلات برای شرکت های صادراتی را حدود ۱۴.۵ درصد اعلام کرد و گفت که دارندگان صندوق ضمانت و سایر صندوق ها نیز از نرخ ارزانتری برخوردار می شوند.

مدیر بانک توسعه صادرات مازندران همچنین با اعلام این که بانک تحت مدیریتش برای دریافت و پرداخت ارز ناشی از صادرات با کشورهای هدف مشکلی ندارد ، گفت که مبادله ارزی با بانک روسی آسان تر است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار